Helt ointressant

Imorgon åker mamma och pappa. Dom ska på Rolling Stones. Lucky them! Jag och Erik ska vara hemma. Fast inte själva, för farmor kommer. Typsikt! Jag mötte Christa vid gympahallen idag. Hon hade en inbjudan till mig. Hon och Sarah ska ha fest, och jag har tydligen blivit bjuden. Jag tror jag ska gå, fast jag tvekar ändå. Jag känner ingen där. Ingen mer än Christa och Sarah. Knappt Sarah. Jag vill gå, men jag kommer nog känna mig likadan som hemma hos Bellan den där Måndagen. Nu på kvällen kom Erik in på mitt rum. Och Jocke. Och Jonte. Erik skulle tydligen låna min mobil, för han skulle till Nynäs. Och för att han skulle få låna den, så försökte Jocke muta mig med en matkupong. 60:- hade jag kunnat få i handen. Men jag tog inte emot kupongen. Jag litar inte på Jocke. Förut så lovade han mig en sak, men så fick jag den inte. Nu istället är han skyldig mig 30:- . Bara för att han köpte en X-cider av mig i Lördags. Snart är dt Fredag. Bara typ en halvtimme kvar. Dt betyder att jag får äta godis och dricka läsk om en halvtimme. Från och med en halvtimme och 24 timmar framåt. Usch! Som ni märker så är jag inte på humör, inte för någonting. Men jag kom inte på någonting bätte än att skriva blogg. Så nu sitter jag är här och skriver. Dt finns inte ens några roliga inne på msn. Maski kanske, men han är upptagen. Med vad vet jag inte, men han svarar så kortfattat och väldigt sällan, så jag vill inte prata med honom. Och när Patrik loggade in, så ville jag inte prata med honom heller. Han verkade inte så glad, så jag ville bara inte liksom. Jag hade ingenting för mig nu ikväll, så jag sminkade mig. Helt onödigt, jag vet. Men jag hade ju som sagt ingenting bättre för mig. Jag tror jag ska gå ner och tvätta bort sminket nu. Och så ska jag äta någonting. Kanske någon macka och så lite juice. Dt låter bra. Jag skriver typ imorgon. Puss pårej!

- Sussu.


Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Joo klart du ska gå :) Fast jag ska inte tvinga dig :P

2007-08-03 @ 10:55:55
URL: http://sajjo.blogg.se
Postat av: Kikka

JAA eller huur! :D du känner ju oss iallfall och dom andra bitts inte ;P

2007-08-03 @ 16:49:19

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0