Inne i stan

Nej fy skämms på mig själv !! Jag har ju inte skrivit någonting alls vettigt på ett tag. Usch!

Idag var jag och min klass, 9B, i stan. Vi delade upp oss i våra mentors-grupper, och sen bar dt av mot nån typ rundtur i stan. Vi startade på centralen, och fick då en lapp av Kebo (mentor), där dt stod:
Ta er till Karlaplan via tunnerbanan!
Och så höll vi på ända tills vi kom till Gullmarsplan. För då hade Kebo pratat med Björn (mentor till andra halvan av klassen), och han hade sagt att dom redan var tillbaka vid centralen. Jahapp, vi hade typ torskat. Så jag och Sada följde inte med resten av klassen tillbaka till Sorunda, utan stannade vid Gullmarsplan för att äta lunch med Anton. Så hon och jag började gå mot Globen, där vi skulle käka vid Mc Donals. Så vi beställde båda två Lilla Menyn. Men deras läsk-apparat hade gått sönder, så vi fick typ en burkläsk var istället. Varma var dom också. Och så fanns dt bara Coca-Cola. Men vi fick väl nöja oss med dt. Så gick vi och satte oss, och fick eta att Anton skulle komma efter 10 minuter. Så där satt jag och Sada och åt typ 2 pommes frittes på typ 1 minut. xD  Vi verkligen sölade. Sen kom typ Anton och Jalmar (?), nått sånt hette han ialla fall. Där satt dom två (A & J), och pratade om typ Eva & Adam. :S  Men se typ efter att vi käkat, köpt godis och suttit på dom röda sofforna i Globen, så stack jag och Sada till Tumba för att åka hem. I Tumba typ skulle Patrik plockat upp oss, men han gjorde aldrig dt. För hans mobil var tragiskt nog (!!!) avstäng. Så vi väntade på bussen i en halvtimme istället. :)

När jag kom hem så har Eriks kompisar mest typ kretsat runt hela garaget. Så jag pratade med dom först, och sen åkte jag på moppen. Efter dt så kom pratade jag ännu mer med Eriks kompisar. Mest med Tobbe, för han är pratgladast. xD

Nej, nu ska jag prata vidare på msn och sen ska jag duscha. Jag skriver väl imorgon. Puss pårej!

- S.

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0