Kille med rutig handväska och oranga byxor!

Nu har inte jag skrivit på ett tag. Jag har helt enkelt inte orkat. Men nu när jag är ensam hemma, så tänkte jag att jag kunde ta min ovärdefulla tid och skriva lite.

Igår var Anton hemma hos mig. Han och jag hade inte träffats på typ en månad, så han tog sig ända hit till Korunda.
Vi satt mest bara och pratade. Mest om mr.Gay och hans nya flamma Emelie. När dt var en timma kvar tills Anton skulle åka hem, bad han mig följa med honom till Tumba. Jag sa nej, för jag orkade inte, men när han fick ett sms av mr.Gay där dt stod "Ta med dig Sussu och kom till Tumba", då vart dt två mot en. Så ja, jag åkte till Tumba. I Vårsta möttes jag och Anton av mr.Gay och Emelie. Jag ångrade genast att jag följde med Anton, så jag ringde Sada som fick vara min just-för-stunden-räddare. Men när Anton sen baxade telefonen, så hade jag inget val, utan vart tvungen att prata med mr.Gay. Han hade faktiskt en handväska. En rutig. MED EN HUND I ! En liten typ pudel (?). Han gick alltså runt i oranga byxor, en rutig handväska, och en pudel. Hur gay är man inte då liksom ?! Hans Emelie däremot var raka motsatsen till honom. Hon hade på sig typ hotpants, leggins, nitskärp och nån svart tröja. Ja, legginsen vart svarta hotpantsen var mörk-mörk-mörk-mörka. + att Anton hade berättade om hennes handväska som skulle vara en Gucci. Och den var också mörk. Mörkgrön faktiskt. Så bra passade dom två till utseendet. Ialla fall, vi fyra + hunden åkte till Tumba och gjorde ingenting. Snacka om onödig resa. Jag vart G L A D när jag äntligen satte mig på bussen för att åka hem. Hela vägen hem satt jag och pratade i telefon med ingen mindre än pluttigt söta Sada.

Nu på Lördag har jag namnsdag. Mikkis hade en himmla sjuk idé om att fira den. Haha ! Jag har aldrig firat namnsdag, men hon kanske har, who knows? Ialla fall, vi ska ha grillfest tror jag. Mikkis nämnde nåt sånt. Typ hemma hos Adrian tror jag. Jag vet inte ens vilket folk som kommer, eller om dt ens blir av. Men men..

Idag när jag åkte till Lillan för att köpa kaffebröd och mjölk, vart jag stoppad på vägen av ingen mindre än Jennifer Andersson. Hon kom tydligen hit i Söndags och åker inte förens nästa Söndag. Jahaja, tänkte jag. Dt var ju en kul överraskning. Tänkte hon inte höra av sig? ^^

Nästa helg är dt den 18:e - 19:e. Vet ni vad dt betyder? Jag vet. MASKI KOMMER! Gosh, vad jag längtar. Varenda minut med honom gör att jag känner mig lycklig. JÄTTELYCKLIG! Jag kan inte ens beskriva hur mycket jag saknar honom. Jag ska verkligen få med mig kameran och ta kort på honom. Eventuellt mig också. För jag vill ha några foton. Visst, jag har foton, men han kollar alltid ner på alla. Ner på sin älskade gitarr. xD  Men ja.. Jag verkligen längtar tills den 18:e. Tills hans kramar, hans doft, hand närhet, HONOM! Shiet.. Jag älskar dig, Sebastian!

Nej, nu vet inte jag vad jag ska skriva mer. Jag ska försöka städa mitt rum lite granna. Men jag skriver nog nån gång, vet inte när. Puss pårej!

- S.

PS. Jag har skaffat en bilddagbok. www.ohsussu.bilddagboken.se Spana in den, den är alldeles för kattig! DS.


Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Emelie

Hahah bäääästaaaaaaaa <3..
mr gay å Emelie..haha ^^:D
bäääästa ssussuu:D
puss på dig:D

2007-08-12 @ 20:59:23
URL: http://beautifulminds.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0