Så jävla skitbra dt bara kan bli!

- S å  j ä v l a  s k i t b r a  d t  b a r a  k a n  b l i  !
Den kommentaren säger allting. Jag kom igenom moppeskolan, och moppeläraren Micke gav mig dt där berömet. Dt är bara att inse.. Jag är bäst !!

Men nu håller vi på och ska börja remontera vardagsrummet. Jag ska få upp våran relativt stora tv. Dt ser jag fram emot. Dt ska bli skönt att kunna se på teve på mitt egna rum. Visst, jag har ju en teve redan, men den är minimal. Dt är en sån teve som man har i husvagnar på semestern. -.-  Men nu är dt andra bullar. En stor teve ska in i mitt rum. Ja, så fort pappa hittar någon att bära upp den med. Den väger nämnligen 60 kg.

Men nu måste jag nog ner och hjälpa till. Puss pårej!

- S.

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0