The Voice 07 Baby!


Tjoho! Helt ouppdaterad blogg som vanligt, men whatever. Nu tänker jag ialla fall skriva. xD

Sitter just nu och gör ingenting.
Ingen vill prata med mig på msn, och jag har ingenting annat för mig heller. Godiset är slut och läskflaskan är tom. Mamma sover och Erik är med Tobbe. Hm.. Där fick jag en idé. Efter att jag bloggat klart ska jag nog gå in och störa boysen lite. xD

Jag har inte haft någonting vettigt för mig under hela denna Söndag. Vaknade klockan halv tre och insåg att jag var tvungen att kliva upp. Sen låg jag i sängen en timma och kollade lite på teve. Efter dt så har jag typ ätit glass, suttit vid datan och åkt moppe. Tacos tillagades av mig idag också. På kvällen nu så har jag sminkat mig. En väldigt din sminkning (för att vara gjord av mig alltså).

image117

Igår var jag inne i stan. Först träffade jag Maski. Vi gick igenom hela Drottninggatan och sen satte vi oss vid vattnet vid någon staty. När vi sen skulle gå till centralen och träffa dom andra så gick vi vilse. Typiskt mig ! Och när vi sen kom till Djurgårdsfärjan (nära Slussen), fick jag en total black out och visste inte åt vilket håll vi skulle gå. Men när vi sen gick till Slussens tunnerbana, så kom Mikkis, Dalmasen, Adrian och Sada. :)  Vi gick in på Mc Donals och när vi typ käkat klart kom Fjanten också. Tillsammans gick vi på The Voice, men Adrian, Mikkis & Dalmasen envisades med att ta en annan väg dit, så vi typ tappade bort dom. Så jag, Sada, Fjanten och Maski gick först och kollade runt på The voice, sen gick vi till centralen. Där sa vi hejdå till Maski, och sen så gick vi tre mot The Voice. Jag och Sada tappade bort Fjanten men hittade dom andra. Orkar inte berätta allting dt dära i detalj, men sen gick ialla fall jag och Sada bort från folkmassan. The Voice gjorde verkligen bort sig i år. DT SÖG !! Men ialla fall, vi försökte ringa till Fjanten ett flertal gånger, men Comviqs nät var överbelastat så dt gick inte så bra. Men vi stod vid den tömda fontänen och väntade på Fjant. Han skulle typ hämta Daniel (som tjatat i några månader nu på att få träffa Sada), och sen skulle dom komma dit där vi var. Men vi väntade alldeles för länge tyckte vi, så vi började gå mot centralen. Där träffade vid Daniel, John och typ .. Jakob? Fredrik? Whatever. Men Daniel var inte alls lika på som förut. Nej nej, utan nu var han helt knäpptyst och sa INGENTING till Sada. När vi sen gick mot slottet, så försvann dom dära John och J eller F. Daniel vart helt fashinerad av slottet så jag frågade om han aldrig förut hade sett vårat svenska palats. Då kollade han på mig som om jag vore dum och sa "Dt är ju bara militär-gubbarna som är coola". Men woooow Daniel, din tönt. -.-  Resten av tiden med Daniel var inte heller så rolig. Vi gick tillbaka till The Voice för att träffa Daniels kompisar, men han stack iväg själv med dom. Usch vad jag blev arg. Han har ju tjatat flera jävla veckor på att få träffa Sada, och när han väl får chansen så skiter han fullständigt i henne !!! Föfan.. Skärp dig Daniel! Ialla fall, Fjanten gick till Daniel och dom medans jag och Sada stod kvar på en plats. Bellan ringde och sa att hon och Robin var på väg in, så vi gick en bit bort och satte oss. Då kom Fjanten (utan Daniel !!). Jag blev så förbannad, så jag tog Fjantens mobil och ringde Daniel. Så kom han, men så stack han lika fort. Men så kom Bellan och Robin. Robin skulle träffa Emelie, så dom skilldes åt när Emelie kom. Men ja, Sada, Bellan och Anton skulle gå och äta. Så vi typ gick till Kungsholmen (?) och tog tuben därifrån till nåt, och sen bussen därifrån till nåt och där hittade vi en Mc Donals. FYFAN VAD JOBBIGT DT VAR ATT GÅ !! Orkar inte berätta resten av kvällen, men när jag kom hem så var mina fötter helt uppsvullna. Tyckte synd om mig själv.

Dt var min kväll dt. Men jag har ialla fall en bilddabok där ni kan se alla bilder från igår. :)

http://ohsussu.bilddagboken.se/

- S.

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Emelie

Tack för kommentaren på min blogg, Erik verkar inte vela inse hur mkt han betyder för mig, han tycker nog bara jag e fjantig, aja skit samma..
Tänkte bara säga att du är underbart vacker, alltså på bilden när du va sminkad, too damn cute, men du e alltid vacker ^^
Alla killar borde falla pladask för dejj juh..
hehe hoppas vi ses snart gumman..
Puss puss <3

2007-08-21 @ 14:35:20
URL: http://beautifulminds.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0