Voice, Avesta, Saab, Kikka, Maski. OMG :D

Jahaja.. Nu var dt länge sen jag skrev igen. Usch, jag har inte haft nån lust att blogga alls, men nu har jag tagit på mig ansvaret att skriva ett meningslöst inlägg.

Jag har målat en himmla massa. Våra trappor ska bli vita. Så jag har fått dt ansvaret. Vi har tapetserat om vardagsrummet, och golvet är nu slipat och dt ska bli mörkt. Mörkt trä, och i övrigt vitt och silvrigt rum. OH LALA! xD

Igår var jag också på min första långa utflykt med moppen. Jag, Sarah, Christa och Nathalie åkte ända bort till Vh. Där käka vi glass, och sen tog vi oss därifrån till Haninge. Haha, dt var ganska roligt :)

Imorgon åker jag till Avesta. Saaben övertalade mig. Så jag ska tydligen träffa honom där också. Men viktigast .. *Trumvirrvel* MASKI! :D Jag ska tydligen få träffa hans mor också. Shit säger jag bara. :P

Sen på Lördag är dt dagsför The Voice. Dt ska bli roligt. Jag ska få träffa Mikkis DALMAS! Ouff, dalmasar is the shit! xD  Förutom The Voice på Lördag så kommer Maski till stan. Yes! Din dröm, min verklighet!

Idag ska jag och Christa åka till Ösmo för att köpa hårfärg till mig. Yes, jag ska bli ännu mer bimbo. Och japp, alla mina hjärnceller (dom få jag har), dom kommer försvinna och vara ett minne blott. ;)

Men nu ska jag prata vidare på msn. Puss pårej! :D

- S.

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sajjo

Haha aa utfluckten va rolig xD

2007-08-12 @ 14:48:33
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0