Fredag

Satt nyss och funderade på dt här med nyårslöften. För ett år sedan bestämde jag mig för ett godislöfte. Klarade jag dt? Nej, självklart inte. Men nu är dt andra bullar. Jag är inte lika sugen på sötsaker nuförtiden. så ett nytt godislöfte ska försöka hållas. Håll tummarna för min skull, jag vill verkligen klara dt.

Vad tänker ni ha som nyårlöften?

Alltså, jag drömde den mest konstiga drömmen inatt. Jag och Matte (Patriks kusin), var på nån fest. Dagen efter åkte han, jag och Lollo och storhandlade på Maxi i Alby. Efter att ha storhandlat (mest barnyoghurt och bröd som jag och Lollo ville ha), så åkte vi till Tumba där vi hämtade upp Sada som skulle åka med oss till Sorunda. Men Matte släppte av oss vid Vårsta och sa att han var tvungen att hämta sitt barn någonstans, så vi fick ta bussen. Men jag hade ett väldigt trasigt busskort. Jag hade nämnligen fått låna Eriks, och han hade busskortet i två delar. Så kom bussen och.. Precis där ringde mamma. Intressant dröm va? x)

Nej, nu sitter och är jätte hungrig. Var uppe ända fram till klockan fem i morse och fick ingen mat under hela natten. Haha, imorse kunde jag till och med höra mamma och pappa gå upp för att sätta på kaffet och gå ut med hundarna. Så när dom redan hunnit sova flera timmar och sedan klev upp, ja då gick jag och la mig. Men dt är ju faktiskt jullov, dah! xD

Pyss !

PS. Lisa, jag ser fram emot att få läsa din sammanfattning om ditt år. :) DS.

image163
Höhö, hade lite tråkigt igår så jag lekte med kameran.
Denna bild bjuder jag på.

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Lisa

säger till när de kommit, ;D

2007-12-28 @ 19:18:52
URL: http://lisisa.blogg.se
Postat av: Sarah

Haha mitt nyårslöfte är att bli mer hälsosamm. Typ sluta småäta hela tiden och gå hem från spångbro mint 1 gång i veckan xD

2007-12-28 @ 21:03:59
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0