Fredag

Okej, jag vet att dt varit dåliga inlägg nu i veckan, men dt har varit så himmla stressigt. Nu i veckan sattes dt ju betyg på oss och så. Har haft många inlämnlingar vilket innerbär långa dagar och korta nätter. Så dt jag för dt mesta gjort är att plugga och sådant. Men jag ska försöka bli bättre. Jag lovar. :)

Ialla fall. Idag var jag och hela (nästan) 9B i stan. Indelade i två grupper skulle vi först till Vetenskapenshus och sedan till Kungliga Tekniska Högskolan. Ja, ni hör ju på namnen hur tråkigt dt låter. Och jag lovar, dt var tusen gånger tråkigare. Men men, besöket där skulle tydligen också övervägas i betygen. Well, vi får väl se. Men dt hände faktiskt en lite rolig grej idag. Jo, när min grupp skulle ta tuben till Tekniska Högskolan så var dt verkligen rusningstrafik. Och tuben vart så proppad med folk att jag, Agge och Sada inte fick plats. Så ja, vi fick helt enkelt vänta på nästa tub mot Mörby Centrum. Som ni förstår så var ju inte väntetiden mer än kanske 2 minuter, men detta gjorde ändå våran lärare Kebo mycket stressad. Så hon bestämmde sig för att hon + hela gruppen, skulle mer eller mindre springa till Vetenskapenshus. Ja, upp för den långa backen skulle vi. Och dt springandes. För dom andra gick dt väl okej, dom har ju så bra kondition. Men nu när jag vet att jag har astma så känner man ju efter lite mer, och jag kände mig helt slut. Haha! Ja.. Livet.

Efter besöket med klassen skilldes vi åt. Jag och Sada stack till Donken vid NK för att äta. Där fanns dt en jätte söt bebis. Oh my god vad söt den var! Jag skulle nästan kunna äta upp den, så söt var den. (Nej, jag är inte kannibal). Ialla fall.. Efter maten fortsatte jag och Sada vår väg till Indiska. Där köpte vi våra julklappar till Pullan. Åh, hoppas verkligen hon blir glad. NK:s skyltfönster såg vi också. Finns dt någon som missat den? Oisch, då rekommenderar jag att dt första ni gör när ni har lite fri tid över, är att åka och se den. Den är superfin. Dom övertr'ffar verkligen sig själva år efter år. Men men, efter den synen träffade vi Pullan vid Åhléns för att besöka Gina Tricot och Ohio. Jag älskar verkligen Ohio. Dom har så jävla fina skor. Och priset? Oj, dt är lägre än Glocanet. Efer att Pullan hittat en jättefin väska för 100:- (!), åkte vi hem. Fast Sada stannade i stan för att träffa sin kära moder.

Nu på kvällen har jag inte gjort så mycket faktiskt. Kollat på teve, 'Ensam hemma 2 - Vilse i New York'. Älskar den filmen. Direkt efter den såg jag på 'Legally Blonde' (hur dt nu än stavas). Mitt i filmen, men ändå. Bra var dom båda två.

Nej, nu är jag så trött att jag bara vill sova. Ska kolla lite i skolkatalogen också. Just dt, har ni någonting att påpeka så välkommen. Jag vill jätte gärna ha kritik för mina inlägg, bra som dåliga. Så nu ser jag fram emot att läsa er kritik imorgon. Överraska mig! :)

Pyss !

image143

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Japp, KTH SÖG! Ohio är ett tvång att gå in i minst en halvtimma, bara för att Kikka får shopping instinkten och kan lukta till sig bra priser! Men det är ju inget man säger nej till..Jag älskar din blogg det finns inget dåligt med den den är bara bra! Den är typ mer än bra den äger!

2007-12-15 @ 10:56:10
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0