Lördag

PUH ! Städpaus. Håller på att städa mitt rum just nu. Alltin ska fixat och donas. Hyllorna ska dammas av, lådarona ska rensas, skrivbordet ska städas, lakanen ska bytas, täcken och kussar ska vädras, golvt ska dammsugas och tvättas. Ja.. En hel del alltså. Jag ska vara jätte duktig.

Petra ringde nyss också, hon tänkte fråga Pauline om hon ville följa med ner hit. Hoppas! :)

Skriver mer sen, måste fortsätta nu.

Pyss!


Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Lisa

jaha vare den ankan :p hah, jag fårstår att hon vart kär i den, hur gullig som helst :)

haha ok ;D en wierd lärare, de hebvös alltid, men vad undervisar han i då? .

God jul :D

2007-12-22 @ 14:58:14
URL: http://lisisa.blogg.se
Postat av: Sarah

Gud vad du är duktig! Jag vgar inte ens titta in i mitt rum, tur att man sover med stängda ögon xD!

2007-12-22 @ 21:07:31
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0