Lördag

Okej, nu tänker jag hylla mina underbara kompisar som står ut med mig.

Jag har så himmla många minnen med er. Första filmkvällen till exempel. Herre jävlar vad länge sen dt var. Men fan.. Dt var den bästa vi haft tycker jag! Har så många bilder från den kvällen och minnena jag har kommer aldrig att försvinna. Sen kommer jag ihåg när vi baxade madrasser från fritis och åkte i pulkabacken. Haha, dt va så jävla skoj. Men sen när vi skulle göra dt nästa kväll, så fanns dt inga madrasser. xD  Kommer också ihåg när vi skolkade. Vi visste att matten skulle va i A1, men ändå satt vi vid 10:an och väntade på Björn. Och om någon skulle komma och fråga oss vart vi var, så skulle vi enkelt säga att vi 'glömt bort' vart vi skulle vara. När Didi sen kom så sa vi att vi glömt, men han gick inte på dt. Så vi kutade hem till mig och satt där resten av skoltiden. Haha! Och för inte så länge sedan så åkte jag, Sada, Sandra, Sabina och Lollo till stan. Tjiho, va kul dt va! Armbågade fjortisar och träffade på råttor och ex. Föfan asså! xD  När vi var hemma hos mig och körde Sanning & Konsekvens - Den elaka versionen HAHAHAH ! Många skratt vart dt fan. Jag fucking ÄLSKAR ER !!!

I Avesta har jag också kompisar. Snälla människor som betyder as mycket. Massor med minnen med dom också. Som typ sist jag var dära, när jag, Benny och Jessica badade i poolen medans Petra och Erik såg på. Då tog Erik också sönder en stol. Haha! Så skulle vi se på skräckfilm och Petra vart mest räddast. Sen var jag med Jessica i skolan också. Dt var värsta mycket kuligt.xD  Och jag och Jessica som alltiiiiid DÖDAR!!! MOHHAHAHAHAH! Åååh.. Jag längtar jämt och ständigt efter att få åka till Avesta. För mig är dt en underbar plats ! <3

Så får vi ju själklart inte glömma bort min älskade Christa. Visst, hon är världens petigaste och sånt med OBOY vad jag älskar henne. Vi har kännt varandra i snart 16 år! 16 ÅR !!!!! Dt är fan helt ofattbart. Och sååå många minnen finns. När vi va små lekte hon och jag jämt med våra Baby Born's (tror jag att dt stavas). Vi matade dom och så. Sen lekte vi mamma, pappa, barn med Erik också. Erik fick ligga i min barnvakt. Jag va pappan och Christa va mamman. HAHA! Och så var vi på ett finska-läger för ett par år sedan. Dt var jätte spännande, fast att vi kanske inte var dom mest populäraste dära. Men shises, dt var ju bara för att vi inte drack och så. xD Jag saknar att vara med dig, Kicka !

Jag har en massa UNDERBARA minnen med min Sada också. Vi har gjort så mycket tillsammans. Hon följde med mig in till sjukan. Jag hade nog aldrig klarat dt utan dig.. Så har vi firat nyår, askul :D Och vi vart fulla första gången tsm. Men jag vart nog fullast xD  Så var vi i Tumba och överallt för att jaga sprit, men Jocke va fittig. -.- Vi har skapat så många minnen, att dt inte ens går att skriva ner dom. Dt skulle ta tusen år. Men jag kan lägga upp en bild, vilket representerar ett av 10000 minnen med dig. JAG ÄLSKAR DIG ! <3

Nu ska jag försöka fixa utseendet på min blogg. Yeah, som att jag kommer lyckas. xD

Pyss !

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Naaw va fint skrivet och så tänkte jag säga att nu har jag börjat skriva igen :)

2007-12-02 @ 09:34:34
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0