Lördag

Igår hann jag inte med någon uppdatering. Men vad gör dt, för dt kommer en här istället :)

Igår i skolan fick man dt glada beskedet att gympan var inställd för allihopa. Dt betydde att vi slutade kvart i två. Och jag skulle färga Pullans hår, så vi behövde inte stressa lika mycket som vi trodde att vi skulle få göra. Så efter skolan gick jag och Pullan hem till mig för att färga hennes hår. Och mycket lyckat blev dt. Pullan tyckte om dt mycket, och jag var stolt över mig själv som lyckats så bra med hennes hår. Efter dt åkte Pullan hem, för att byta om och så vidare. Så vid åtta kom Sada hem till mig och.. O'BOY! Flumm stavas Sada. Haha! Ni skulle verkligen sett henne alltså. xD  Men sedan vid kvart i tolv åkte hon hem och dt var ungefär då som Pullan kom hem till mig efter att ha varit i VH. Henne kväll vart mer än lyckad, och dt vart min och Sadas också. :)

Vi såg lite på Idol också. Jag tycker så himmla mycket om Amanda och henne coola stil, men jag måste erkänna att Marie var mycket bättre nu i finalen. Att hon dessutom vann, var hon värd. Så grattis :)

Nu ska jag inte blogga mera, utan kolla runt lite i andras bloggar.

Pyss !


Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Lisa

Jag såg "pullan" på bussen när jag skulle till sorunda igår, och jag måste säga att du lyckades bra, de vart jättefint :D

2007-12-08 @ 14:20:01
URL: http://lisisa.blogg.se
Postat av: Sarah

Marie va klart bäst!

2007-12-08 @ 17:19:29
URL: http://sajjo.blogg.se
Postat av: Christa

Aa Marie var bäst ;P

2007-12-08 @ 20:17:50

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0