Lördag

Åh, jag borde sova vid den här tiden, jag vet. Men nu är dt så att jag är en nattmänniska, och vad gör nattmänniskor? Jo, dom vönder på dygnen. Så jag vaknar mellan ett och tre på dagarna och går och lägger mig vid fyra-fem. Suck.. Aja, dt ska nog gå att ordna till.


Har pratat jätte mycket med Petra, Albin, Patrik och Anton inatt också. Asroligt! Haha. Jag lovar, Anton vart minst sagt chokad när jag började skriva med honom. Stackars lilla gubben! (Sada, skriv till mig på msn angående detta!).


Sitter just nu och lyssnar på en asbra låt. Cocain heter den, otroligt bra faktiskt. En lite rockigare låt, men dt gillar jag.


Nej, om man skulle ta och fixa sina händer och sedan spela lite The Sims 2. Haha!


Pyss !


PS. Här kommer en bild på någonting jag och Petra satt och garva åt hela tiden vi snackade och camade på msn. Jag lovar, våran humor är fan wierd och ingen förstår sig på den. xD DS.

image165


Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0