Lördag

Tjolahopp!

Var i Skärholmen med mamma idag. Precis när vi kom in i den stora byggnaden så gick vi förbi ett sånt dära 'stånd' typ. Ni vet där dom står och säljer en massa saker och sånt. Ialla fall. En man stoppade oss och började prata på engelska. Han ville demostrera lite hur man kunde göra lockar med en plattång. Samtidigt gav han lite tips och sånt också. Så han lockade mitt hår och fixerade dt, helt gratis. Sedan försökte han också att sälja en plattång till mig, men jag hade ju självklart inga pengar och mamma kunde inte köpa för den var för dyr enligt henne. Dt var rea så den kostade 1250:- men egentligen 2000:- . Hade jag köpt den hade jag fått lite hår-silikon på köpet. Men mamma kunde ändå inte köpa den. En stor besvikelse för mig. Men mannen, Eli som han hette, sa att han såg på mig hur mcket jag ville ha den, så han skrev en lapp till mig. På den skrev han att jag när som får åka och köpa plattången till rea-priset. Värsta snällt! Juste, han berättade också att företaget som sålde bla denna plattång, också hade varit hos Oprah Winfrey, ni vet hon? Värsta coolt! Tycker jag ialla fall. Så ja, nu sitter jag här med lockar i mitt hår och är överlycklig. Jag vet inte varför, men han var så snäll och sa jätte många gånger att jag var vacker och så. Och så la man bärke till att han var en proffisionell hår-stylist. Så innan jag och mamm fortsatte våran shopping så fick han en kram. Och nej, han var och är icke en pedofil. :)

Orkar inte berätta så mycket om shoppingen. Jag köpte ingenting men mamma köpte en del. Men dt var ändå en kul mamma-och-dotter-dag. :)

Pyss !

image168

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: natta

hahaha okej, jag prövar med jytte ;)
värsta coolt med oprah!!! xD

2007-12-29 @ 18:45:10
URL: http://favoritnattas.blogg.se
Postat av: Sarah

Nehe, men jag kan ge dig pengar iaf, om du vill så :)
Fast jag återkommer till den 28 feb :)

2007-12-29 @ 19:17:22
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0