Lördag

Yo yo yo alla gurkor i dt långa landet falukorv!

Sitter här nu och chattar på msn. Nej nej, chattade, för jag tog en paus. Höhö! Fixade naglarna ikväll, så nu sitter jag äver här med lösnaglar. Dt ser ganska äkta ut (utom tummarna, men vem klarar av att få dom att se real ur?), men fuck you-fingret på högra sidan gör lite ont. Oisch, får väl fixa och trixa till dt där sen.

Nej, jag ska spela Sims nu. För jag orkar inte msn nå mer xD MOHAHAHA ! Fett gay!

Pyss !

PS. Slänger hära in en bild på mig så ni får se förändringen av mig själv (utseendemässigt), steg för steg. Enjoy! DS.

image169

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Haha aa, det har varit olika "stilar" från år till år! Men du har faktiskt passat i alla ;)

2007-12-30 @ 12:12:21
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0