Måndag JULAFTON!

Ännu en jul borta med vinden. Vad kan man säga om denna då? Tja, den var helt ok. Mycket god mat, gott sällskap, trevliga julklappar. Ja, dt mesta som hör julen till alltså. Vi var även och högg ner en julgran idag. Anna och Jonne (som var med mig och högg ner den) var helt hysteriska och asgarvade hela tiden. Dom hade ju aldrig förut 'snott en julgran'. Jaja, fin vart den ialla fall. Julklappar har jag ju som sagt också fått. Ganska nöjd med dom faktiskt. Ska räkna hur många, vänta lite ... ... 9 stycken julklappar.

Detta är vad jag fått:

- En röd liten handduk + sminkväska, Marimekko. Från Anna & Jonne
- Chokladask, Fazer + mysstrumpor. Från mormor
- Presentkort 40? till Tanjan Tori. Från Tanja
- Kamera. Från mamma och pappa (TACK!)
- Kamera-väska + minneskort. Från mamma och pappa
- Hand-spa av märket Premier Luxury Collection. Från mamma och pappa
- Smått och gott (smink och sånt). Från Anna
- En söt vänskaps-kopp, rosa. Från Sada
- En ny datamus, röd. Från Erik

Tack allihopa för presenterna!

Ja, så nu sitter jag här. Har nyss spelat Sims, men jag orkar inte spela något mer. Funderar på att hoppa i säng och se på tv. Fast.. Dt lär ju bli svårt eftersom att Erik har snott en kabel av mig. Suck! Nej, nu slutar jag blogga för idag. Slänger bara upp en bild så att ni får se på mitt tragiska utseende idag.

Pyss !

PS. Sarah, ville du låna lite spel av mig, så säg gärna till :) DS.

image157

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Haha aa, vi ligger typ på samma klappnivå, inte 38 iaf ;)
Det är lugnt, jag behöver inte låna. Det går så bra men taaaack ändå :D

2007-12-25 @ 10:04:50
URL: http://sajjo.blogg.se
Postat av: Lisa

va söt du var ;)

2007-12-25 @ 16:02:19
URL: http://lisisa.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0