Måndag

Jag ska torka hennes tårar, jag ska kamma hennes hår.
Reda ut alla härvor, försiktigt och så gott det går.
Jag ska bada hennes fötter, jag ska tvätta hennes sår.
Sen ska jag lyfta hennes händer och säga: Där ser du själv hur högt du når..

Jag ska lyfta hennes fötter, de ska flyttas tills hon går.
Den ena efter den andra, tills hon trampat upp ett spår.
Jag ska gå i hennes skugga, om hon faller finns jag där.
Sen ska jag lyfta hennes händer och säga: Där ser du själv hur stark du är..

Jag ska köpa henne pärlor, det finns pärlor utav glas.
Det är sådana jag vill skaffa, sådana som kan gå i kras.
Jag ska säga att det vackra är så skört, så skört som du.
Sen ska jag lyfta hennes händer och säga: Du ska vara rädd om dig själv nu..

Jag ska lyfta hennes krona, den av törne som hon bär.
Jag befriar hennes huvud från det som tynger, det som tär.
Jag ska ge henne en gloria som lyser upp vart än hon går.
Sen ska jag lyfta hennes händer och säga: Där ser du själv hur högt du når..


Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Naaaw va fint :)

2007-12-03 @ 21:47:06
URL: http://sajjo.blogg.se
Postat av: Lisa

jaha, bella. ok ;D
haha jo robin är nog inte ens största favorit direkt.. hah :p men han kommer med bra skvaller ibland ;) .. haha :p

2007-12-03 @ 22:06:20
URL: http://lisisa.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0