Måndag

OOOOOOOOOOOOOOOOOH !!!!!!!!!!!!!
ntkhbngjkf bnkjgv hvfkrhnmikbnjdfvkmnb  .


Är så jävla sur just nu. Erik ska jämt, jämt, JÄMT hålla på och förstöra för mig. Dt spelar ingen roll hur mycket jag gör för honom. Jag städar till och med hans rum. Kan ni fatta dt ?! Gosh , jag saknar fan ett liv på riktigt snart alltså! Jag lånar honom även pengar. Jag använder mina pengar till att ge honom dom. Pengarna kunde jag använt till någonting heeeeelt annat. Jaja, mest godis dårå (a). Haha, skoja! Nej men seriöst. Han sa till och med till SINA (ni läste rätt, till hans kompisar), en mycket mycket MYCKET personlig sak som jag varit med om. Dt var knappt så att mamma och pappa visste om den. ÅÅÅÅH ! Jag vill så gärna myta bror med någon. Finns dt kanske någon som har en storebror jag kan få i utbyte mot den vandrande pesten jag har? Usch! Jag ska sluta slicka Eriks röv nu. Nu är han och jag osams. BIG TIME !

Juste, jag vill tacka Malin eller Maja (vem dt nu var, jag ser aldrig skillnad på dom. Dom är så lika så jag vet inte vad). Ialla fall, vill tacka någon av dom (eller om dom delar samma åsikt), för den supersöta kommentaren jag fick idag. Dom sa att min blogg va så skön. Haha! Värsta kitchiga (omg, vart kom dt där ifrån?) kommentaren liksom. Jag fick ju samtidigt reda på att dom/hon läser min blogg. Och sånt är alltid roligt att höra. ÅH! Tackar till allihopa som läser och kommenterar min blogg. Dt är därför jag gör dt. :)

Nej, nu måste jag läsa dt senaste skvallret. Jag älskar skvaller!

Pyss på alla utom Erik! (och virus och han och min farfars exfru och en där uppe i Avesta)

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Maja

Haha..det var jag xD

2007-12-10 @ 19:38:02
Postat av: Sarah

Haha, ja tänk om man bara kunde byta bort lillebror!
Din blogg är den bästa läsningen!

2007-12-10 @ 20:24:57
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0