Måndag

Nu är dt dags för en liten up-date igen.

Denna dag har varit ganska slö. Fightades asmycket med Sada (surprise huh) men annars har ingenting hänt. Svengelskan fick dock vara med på våran franska-lektion idag. Dom måste ju trott att franskan inte går ut på nåt mer än att dansa. Haha! Ialla fall.. Fick lite söta kommentarer om mitt hår idag också. Jätte snällt! Ja, inte Erik då som sa att dt var jätte fult, men whatever. Som Sada sa; Man får väl lära sig att inte bry sig om sina brorsor.

Imorgon är dt fotbollscup i skolan. Och yes, jag fick ta med mig kameran, så jag ska klicka lite. Erik ska ju spela så jag antar att han kommer be mig ta lite foton på honom också. Men så dt blir ialla fall inga ordinarie lektioner imorgon, utan klass 9B ska samlas utanför idrottshallen klockan 08:00. Men man får välja om man vill se på matcherna (eller spela), eller om man vill sitta nere i skolan och julpyssla. Jag tror jag föredrar att se på matcherna, julpyssel är inte riktigt min grej.

Så angående Torsdagen. Dt var ju som sagt bestämmt sedan jätte länge att vi skulle ha våran gemensamma julafton den dagen vi slutar skolan, och dt blir ju alltså på Torsdag. Men nu råkar dt vara så att ingen kom ihåg den. Utam jag. Så där kom jag idag som en liten tönt och sa att vi skulle ha våran julafton på Torsdag. Men dt verkar bli en lite konstig dag, så den verkar inte bli av. Synd tycker jag! Men då kom ju Lollo med ett bra förslag faktiskt. Vi kan ju fira våran julafton samtidigt som vi firar nyår. Dock finns dt ett stort minus med den saken. Bokstavligen stort! Robin kan ju inte vara med då, eftersom att han inte får komma in i mitt hus. Varför han inte får dt, är för att han har snackat skit OM mig TILL mina kompisar. Suck! Den stora f-ttan kan köra upp nåt i röven och hålla dt kvar där! Dt är min åsikt om honom. Men men, jag tycker däremot att dt är ett stort plus om han inte är med, jag tycker ju inte om honom.

Nyss kom Erik in i mitt rum och ställde en påse godis framför min näsa. Haha! Gulligt värre, eftersom att jag fick påsen med dess innehåll.

Nej, nu ska jag nog ta och duscha. Klockan nio kommer "Let's dance" och dt vill man ju inte missa. Så bänka er framför tv:n klockan nio och slå på fyran. Juste, här kommer också en bild på min söta kattunge, som fått namnet Bebbe ! :)

Pyss !

image145

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Haha aa, fjupboll :P Haha hejja och klicka på mig xD Hahah. Vi ska ju vara lite speciella ;)

2007-12-17 @ 19:44:27
URL: http://sajjo.blogg.se
Postat av: Lisa

var de fight på riktigt ?

2007-12-18 @ 20:06:23
URL: http://lisisa.blogg.se
Postat av: Lisa

haha ok ;D

2007-12-18 @ 20:15:54
URL: http://lisisa.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0