Onsdag

Dt går inte att ladda upp bilderna i min blogg. Helt wierd ! Men men .. Jag kan nog ladda upp dom i min bdb :) Christa påminde mig flera gånger idag på finskan att jag skulle skriva blogg. So here I go!

På finskan gick vi igenom prao-rapporterna och så fick vi jobba lite fritt. Men finska läraren är helt sjuk i huvudet. Nästan iaf. Dt finns ett ord på finska som man skulle kunna översätta till ordet "som" på svenska. När jag och Christa säger eller skriver ordet säger hon till oss att vi inte ska använda dt ordet. Men själv använder hon ordet i MINST varje mening. Liksom, helt underlig. Haha , ni skulle sett blickarna Christa gav mig under dagens lektion. Sen sa Christa också att hon köpt en julklapp till mig, och när jag sa att Sarah (http://sajjo.blogg.se) redan sagt dt, så tappade Christa hakan. Haha , hon trodde jag menade att Sarah sagt vad jag skulle få. Christa i ett nötskal :)

Mr X säger:
Mår du bra?
Och jag svarar:
Klart jag mår bra

Men vill ni höra sanningen? Sanningen är att jag inte alls mår bra. Sanningen är att jag bara har en enda sak i huvudet just nu. Visst, jag har min underbara familj och mina underbara vänner, men dt är en sak som fattas. Och dt känns som att jag inte kan leva utan den saken. Med nästan en gång klistrade den fast sig vid mitt hjärta och nu slits den därifrån. Och vad pratar jag om? Jo, honom såklart! Dt är honom jag alltid, alltid, alltid tänker på. GOSH ! Varför ? Jag vet att dt jag vill aldrig kommer kunna hända igen. Och dt vi lyckades bygga upp igen totalförstördes genom att jag skulle uttrycka mina känslor. Jag kan inte sluta tänka på honom ändå. Idag på gympan hade vi fritt. Vi valde att spela basket, men jag stod bara där med min boll. Jag började studsa den i golvet, och fast att jag slog på bollen så hårt att mina händer vart helt röda, kände jag ingenting. Jag tänkte bara på en grej, och jag kan lova att den grejen gör tusen gånger ondare. Fan .. Jag saknar dig !

Nu ska jag ladda upp bilder i min bdb (http://ohsussu.bilddagboken.se) och sen ska jag duscha.

Pyss !

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Lisa

KILLAR ÄR BARA SKIT FÖR DE MESTA! ;)

2007-12-05 @ 17:38:47
URL: http://lisisa.blogg.se
Postat av: Sarah

Hahaha xD Kikka i ett nötskal...Kan se henne framför mig när du sagt de xD Så förutsägbar!

2007-12-05 @ 17:41:15
URL: http://sajjo.blogg.se
Postat av: Sarah

Måste säga en sak: Din blogg är ju totalt super bra :)

2007-12-05 @ 20:13:28
URL: http://sajjo.blogg.se
Postat av: Christa

Tahaha Finska läraren= KNÄPP med stoora bokstääver ju! o hon säger att vi är typ dåliga jämförelse med någob från gröndal bra lärare :S

2007-12-06 @ 18:26:42

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0