Onsdag

Förlåt för att jag inte uppdaterade igår, men jag har två anledningar faktiskt.
1. Jag var på ålderdomshemmet och serverade mat
2. Jag kunde på något konstigt sätt inte logga in på blogg.se
Men här kommer uppdateringen för både igår och idag. Enjoy !


Igår, Tisdag ;

Dagen började med skola som vanligt. Helt okej var den faktiskt. Sedan skulle jag + 8 st tjejor från klassen servera uppe på ålderdomshemmet där dom skulle ha sin nobellmiddag. Dt var faktiskt ganska roligt. Jag vet att dt inte låter så roligt att duka av och så, men dt äre faktiskt. När jag sen kom hem vid halv nio, så visste jag att jag bara var tvungen att vänta tills klockan tio för att se på Desperate Housewives LOVE IT! Så jag gjorde dt, och fördröjde tiden med att sitta vid datan. Från klockan nio till tio låg jag förlamad i min säng och såg på tv. Efter dt duschade jag. När jag sen tänkte plugga till provet, var klockan halv elva. Så jag orkade inte göra dt, men jag läste istället min bok. Boken heter "Tio saker jag hatar med mig själv" och jag tycker att den är väldigt bra. Så när jag till sist somnade, så var klockan ungefär 00:00.

Idag, Onsdag ;

Vaknade och gick till skolan. Började med 45 minuter engelska för att sedan ha håltimma i 1 ½ timma. Den håltimman spenderade jag och mina kompisar på A-husets övervåning. Efter håltimman hade vi SO prov. Och shit, jag trodde dt skulle vara jätte svårt, men icke. Dt var mycket lättare än jag trott. Innan lektionen var jag skit orolig för att jag skulle få underkänt i historia. Mina kompisar var också oroliga för att dom skulle få underkänt, men jag tror dom var mer oroliga, för dom till och med fuskade. Haha! Men provet gick bra. Efter SO:n hade vi ledigt resten utav dagen. Men jag och Sada gick upp till matsalen för att äta. Dt var ju liksom fiskpanetter, daah! Haha! Efter att vi ätit åkte Sada hem till sig och jag gick hem till mig. Fick vänta i 45 minuter innan pappa kom hem. Nästan direkt när han kom så åkte vi. Jag hade nämnligen en tid hos läkaren pga min hals som jag stört mig på i ett par månader nu. Vi anlände till Ösmo Vårdcentral och fick vänta i en kvart innan dt vart min tur. Pappa följde inte med mig in till en början, men kom in i undersökningsrummet ett litet tag efteråt. Efter undersökningen och frågorna kom läkaren fram till att jag troligtvis har astma. Hon ringde ett sjukhus i stan och bokade en röntgen-tid till mig. Någon spirir-rönteg eller nåt hette dt visst. Så jag har en tid där imorgon klockan 10:45. Och som att inte dt var nog, så bad hon mig och pappa att åka till Nynäs Sjukhus för att jag behövde göra en lung-röntgen. Jag gjorde dt och så var dt inget mer. Fick ett resept på astma-medicin också. Usch .. Astma. Visst, dt är ju inte cancer eller något så farligt. Men ändå.. Jag gillar inte tanken av att jag har astma. Usch! Jag känner mig smutsig.

Pyss !

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Lisa

Bra att de liksom inte var ngt allvarligare ;D

Jag förlåter dig för att du inte uppdaterat :p ;D
Snällt va? (a) ;)

2007-12-12 @ 21:01:42
URL: http://lisisa.blogg.se
Postat av: Lisa

jo, de är dom verkligen :D

2007-12-12 @ 22:28:28
URL: http://lisisa.blogg.se
Postat av: Sarah

Näe, So-provet var väldigt lätt faktiskt. Lättare än jag trott!
Stackare med astma. Lider med dig!

2007-12-13 @ 15:38:18
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0