Onsdag

Hela natten satt jag och spelade Sims. Klockan var halv fyra innan jag la mitt stora huvud på min sköna huvudkudde. Då somnade jag som en stock. Dt som är en liten nackdel med Sims är att man ofta blir fast i spelet. Dt vart jag inatt. Jag hade en snubbe som gick på universitetet och jag kunde bara inte sluta spela innan han gått ut därifrån. Och dt är ju 8 terminer i spelet. Dom som har Studentliv fattar nog vad jag snackar om.

Aja, slutpratat om Sims.

Jag är ledsen just nu. Otroligt ledsen. Våran söta kattunge ska flytta idag. Till Finland. Åh! Jag kommer sakna henne så otroligt mycket. Min bebis! Dt kanske låter helt sjukt töntigt, men alla andra i faniljen har haft någonting emot henne. Okej, hon har kissat i mammas och pappas säng och dt är väl ine sådär jätte kul, men bara för dt kan man inte säga att man åker och avlivar katten. Och Erik då, han skulle egentligen få katten eftersom mamma lovat dt. Men för Erik går dt bra att istället få en mössa och rygga. Usch.. Jag.. Näh, usch! :'(

Pyss !

image145

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Ojj! Ja det tar ju en stund med 8 terminer! :o
Naaw, sötis kisse!

2007-12-26 @ 14:21:41
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0