Söndag

Sitter just nu och lyssnar på Lugna Favoriter, samtidigt som jag pluggar. Men jag tänkte att jag lika gärna kunde ta en break och berätta för er vad jag egentligen sysslat med denn Söndag.

Jo, idag har jag och mamma shoppat för hela slanten. På Tisdag ska ju nämnligen jag + 9 tjejor från min klass, servera för gammlingarna uppe vid ålderdomshemmet. Dom ska ha en egen nobellmiddag, och kockarna behövde servitricer så vi ställde upp. Vi får också in 2500:- till klasskassan. Iallafall, när man är servitris behövs ju vit skjorta + svart underdel, så dt var jag och mamma på hugget efter idag. Ja, delvis ialla fall. Mamma ska ju också vara med på nobellmiddagen, så vi letade efter lite accessoarer (shit, stavas dt ens så? xD) Mamma ska ha en superduper fin, röd klänning på sig. Den är verkligen skitfin. Sen ska hon också ha en röd sjal och lite silversmycken. Örhängerna är jätte fina. Vi valde dom tillsammans. Dt är en ängel i silver med lite kristaller också. Och denna ängel sitter på en pärla. Och dom passar ju jätte bra till mamma eftersom att hon ska ha ett pärlhalsband. Åh, mamma kommer vara så fin. :)
Så ialla fall. Dt jag köpte (nej, mamma betalade xD) var detta:
- En svart klänning från Gina Tricot
- En vit skjorta från Lindex
- En vit trekants-sjal från Gina Tricot
- Örhängerna jag beskrev (jag ska få dom efter Tisdagen)

Kanske inte var så mycket, men jag är jätte nöjd med dt jag fått. Angående den där klänningen så är dt en modell som man kan lossa 'bältena' ifrån. Så jag ska lossa dom och ha skjortan över klänningen så att den ser ut som en kjol. Nice huh ? ;D

Men nu måste jag nog plugga mera. Har omprov i NO imorgon vilket inte kommer att gå bra eftersom att jag glömt mina NO-grejer i skolan. FY SUSANNA! Jag har även en del franska imorgon, så dt måste jag öva på. Sedan har jag också en svenska-grej som måste skickas till Kebo. Om den är så nära perfekt den kan bli, så får jag MVG i Svenska. Wei ! Och som att inte dt där vore nog så har jagen bok på finska som ska läsas och sedan ska dt bli ett referat på dt. Och plus allting (japp, dt kommer mer), så har vi SO-prov på Onsdag. OOOH! Andra världskriget. Pullan kommer väl antagligen få MVG, eftersom att hon älskar andra världskriget. Visst, jag tycker också att dt är väldigt intressant, men jag kommer inte på MVG. No way !

Snart börjar nedräkningen. På Torsdag är dt en månad (FATTA EN MÅNAD !!!!!!!) kvar till vi åker till Teneriffa. :)

Pyss !

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Roligt med shopping!
Jag har VG i svenska men våran lärare är så petnoga, hon verkligen letar fel!
Ha en fortsatt trevlig söndag!

2007-12-09 @ 19:21:13
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0