Söndag

Ja, dt blev ingen up-date igår. Mitt internet strulade så mycket, så jag spenderade den mesta tiden med att spela The Sims 2. Men vad hände egentligen igår då?

Tjaa .. Jag spelade ju Sims och sedan slog jag även in paket. Så nu har jag julklappar till Petra, Jessica, Christa och Bellan. Men jag måste köpa till julklappsbytet, mormor, farmor, mamma, pappa, Anna & Jonne. Oisch.. Aja, dt löser sig på ett eller annat sätt. :)

Idag var dt tänkt att jag skulle baka stora pepparkakor och hänga upp i gardinstången i vardagsrummet, men ingen pepparkaksdeg finns så dt gör ju saken lite svårare. Och mamma vart nyss sur på mig, så jag vart sur på henne. Så ja, dt som finns att göra nu är väl att spela ännu mer Sims. Jag är värsta proffset på dt. Haha!

Pyss !

image144

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Haha aa, jag spelade faktiskt också sims, men jag har ju bara Nattliv som jag tråkar runt med men jag får kanske hoppas på ett nyare i julklapp :)

2007-12-16 @ 13:27:57
URL: http://sajjo.blogg.se
Postat av: Sarah

Hallojs (a) självklart finns det andra tryck på samma tröja, det finns hur många som helst! På Gina tricot för 129 :-

2007-12-17 @ 18:40:40
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0