Söndag

Blev utmanad av lisisa.blogg.se :)

Som utmanad ska du nämna 5 saker du aldrig gjort, 5 saker du har gjort, 5 saker du ska göra, utmana sedan 5 personer att göra samma sak.


Saker jag aldrig gjort:
1. Aldrig ljugit utan att ångra dt
2. Aldrig varit utanför Europa
3. Ätit 1kg godis under en dag
4. Brytit någonting i kroppen
5. Berättat vad som verkligen hände hos C:s mormor

Saker jag gjort:
1. Varit i Finland 4 gånger under ett år
2. Gjort bort mig, på riktigt
3. Gråtit ut i Eriks famn
4. Yrat runt flera timmar i S-tälje & Tumba, bara för att få sprit
5. Ramlat med moppen

Saker jag ska göra:
1. Gifta mig på en strand
2. Jobba inom juridik
3. Vara kompis med Sada, föralltid :)
4. Hålla mig frisk och kry hela livet
5. Dö en naturlig död

Jag utmanar:
sajjo.blogg.se och jytte.blogg.se . Resten får bestämma om dom vill vara utmanade eller inte

image154

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Oh yes! Listan kommer direkt!

2007-12-23 @ 16:11:13
URL: http://sajjo.blogg.se
Postat av: Lisa

haha jo :p jag hade han som mattelärare i nian ;d haha shit :p snacka virrig lärare liksom ;D

va roligt :D gick de bra med utmaningen +? :D

2007-12-23 @ 16:45:30
URL: http://lisisa.blogg.se
Postat av: En arg person just nu

Mehh varför har du en sån FUUUL bild!!!

2007-12-23 @ 17:17:21
Postat av: Lisa

haha jag vet, när jag tog den så trodde jag att de inte var någon match, men de var de verkligen. de tog en stund att fundera ut något bra och få ihop de ;D hah :p men du lyckades bra :D

2007-12-23 @ 23:30:52
URL: http://lisisa.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0