Söndag

Haha, sitter just nu och ser på bolibompa. Dt är ju bara så otroligt gulligt tycker jag. xD

Jaja, nog om bolibompa. Jag och pappa kollade nyss på lite hus. Han fastnade ganska starkt för ett hus som jag visade honom. Ni kan också få se dt, här kommer länken.

http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/78446
Dt ligger ganska nära Handen och den där vägen mot Huddinge som går därifrån, vet ni vilken jag menar? Jaja, fint är dt ialla fall. :)

Idag har dt inte hänt så mycket. Vaknade klockan två, klev upp och duschade. Försökte sedan locka mitt hår som han gjorde igår. Visst, jag lyckades med några lockar och dom vart ganska fina, men seriöst? Dt är så jävla svårt att fixa hela håret på sig själv. Jag får testa på någon kompis. SE UPP SADA! MOHAHAHAHA!

Har även beställt lite saker från internet idag. Ja, saker till Teneriffa. Dt finns en liten Tax Free på internet och där kan man webb-shoppa saker man får på flygplaten men inte kan köpa därifrån. Jag fick en plattång och en sminkbox. Tack pappa! Dom var jätte billiga också för den delen. Typ 99:- för sminkboxen som bland annat innehåller 36 olika ögonskuggor. Wihi!

Nej, snart ska jag spela lite Sims. Blev aldrig så mycket av dt igår, för på kvällen var jag så trött så jag somnade vid tre. Och dt var efter ca 2 timmars teve-tittande. :'(

Pyss !

image170
Här ser ni en glad men trött Sussu i ett mycket
stökigt rum.


Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0