Söndag/Måndag

Okej, jag ångrar mina val något så extremt just nu, men tänker inte sitta och berätta om dt.

Vill tacka Jytte som fixat min blogg (igen). Jag vart super nöjd, vad tycker du? :)

Usch, klockan är ett.. Har velat skriva till en person på msn i snart.. Fyra timmar. Fast att han inte är online så hade jag tänkt skriva någonting, men jag vet inte vad. Aja, får se hur dt blir med den saken.

Jag måste nog sova nu. Fast dt verkar helt omöjligt för dt är lika varmt i mitt rum som dt är i en bastu. PUH!

Aja, ska försöka.

Pyss !


                                                                                                                                                                                Jag saknar dig..

PS. Här är bilden jag aldrig la upp förut. Den representerar som sagt ett av 10000 minnen jag har tillsammans med min bästaste, bästaste, bästaste kompis Sada. Jag älskar dig ! DS.

image135

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Lisa

De vart jättefint med den nys designen o allt :)

2007-12-03 @ 13:37:17
URL: http://lisisa.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0