Tisdag

Alltså EUW ! Pappa ttade nyss en råtta i mitt rum. EN RÅTTA ! Wft ?! Snacka om att jag vart äcklad och var tvungen att dammsuga så någa jag bara kan.

Sitter just nu och lyssnar på favoritlåten, Metallica - Nothing Else Matters (live) . Den är så sjukt jävla bra ! i denna låt ppträder dom tillsammans med en stor orkester, vilket gör att låten får en annorlnda stämmng typ. GOSH ! .. Love it.

Idag har jag inte gjort så mycket. Var i skolan och röstade på vem som skulle bli årets Lucia. Jag, Pullan, Sandra, Fagerlund och Sabina röstade på Alexandra. MOHAHAHA ! Jag vet, hon fanns inte med som någon man kunde rösta på, men vi skrev hennes namn ialla fall. (a)  På musiken skulle alla tydligen göra omprov. Jag hade fktiskt redan fått G och ville inte göra om, men hon sa praktiskt taget att jag var tvungen. Men jag kunde fortfarande inte baksidan av provet, så jag skippade den biten. Dt gjorde även Fagerlund och Sabina, så vi fick en utskällning av Carita. Fyfan för den subban ! Och hallå .. Äcklet hade STOOOORA lökringar idag. Jag fick seriöst kväljningar när jag såg henne. Usch .. ! Jävla skabb hon är.

Pappa märkte nyss att jag har en blogg. Han såg min bakgrund på datorn (bild längre ner), och undrade om vem som helst kunde läsa. Så ja, när pappa inte har någonting att göra på jobbet så lär väl han antagligen att läsa min blogg. Men min pappa är så välkommen så xD .

Pullan ska träffa sin pojke på Fredag. Dom har aldrig träffats förut, men dom ska göra dt på Fredag. :) Och när hon sedan varit hos honom kommer hon hem till mig och sover här. Passar mig som handken, dt är alltid roligt med nattligt sällskap. Okej, dt där kan misstolkas. Jag menar att dt är kul att ha en kompis att prata med ända fram till klockan .. Klockan någonting. Sent ialla fall xD

OC har börjat igen. På kanal 5, kl. 16:10 ~ 17:00, kan man skåda Marissa, Ryhan, Summer, Seth och alla andra. I LOVE IT ! Jag har alltid älskar OC, men när Marissa dog, tappade jag mitt intresse för serien. Dt var inte riktigt samma sak liksom. Men men, nu har serien börjat om så bänka er framför teven. Dt ska ialla fall jag (och Peppe xD)

På tal om Peppe, hon kommer hit snart ! *överlycklig* Efter julafton lär jag få möta henne vid centralen. Vi har redan planerat dt vi ungefär ska göra. Köpa löshår (till mig, Peppe behöver inget. Kolla själv på bilden där nere), jag kanske ska färga håret på Peppe, vi ska shoppa i stan, hon ska få träffa Albin och jag har även bestämmt att hon ska få träffa Sada och Pullan. Skoj skoj, jag längtar som en idjot ! xD

Nej, nu ska jag kolla lite saker, sedan ska jag ner och äta. Dt blir fettis mat idag, POMMES ! Men gosh .. Så gott.

Pyss !

PS. Min dator är cp, så bilderna kommer i nästa inlägg. Over and out ! DS.

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Haha visste inte din pappa om din blogg? :P

2007-12-05 @ 14:29:39
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0