Tisdag

Nej, usch! Idag är jag verkligen inte på skriv humör. Men okej då, jag kan väl andå försöka sammanfatta dagen.

Började klockan 08:00 i gympahallen. Hela högstadiet skulle ha fotbollscup och dom som ville fick vara med. Kollade lite innan jag och Sada stack ner till skolan för att pyssla lite. Där stötte vi på Mikkis och Fia så dom spenderade vi tiden med vid pepparkaksbaket. Efteråt så stack vi upp till matsalen där vi träffade Pullan som nyss ätit. Men hon satt ändå med oss under lunchen, och sedan stack vi allihopa till hallen igen. Klockan 12:20 spelades finalen och min klass vann. Wow! Sedan fick man gå hem. Mikkis, Fia och jag gjorde sällskap ner till mig och där skildes vi åt.

Nu på kvällen har Sada varit där och socialat sig med mig. Skojigt! Hon var helt cp som vanligt (a)

Nu är jag så jäkla död så jag funderar på att sova! Slänger upp en bild på mig och Sada idag också. Och nej, hon pussar inte mig, båda asgarvade och såg upp för kameran. Men ändå, bilden är söt enligt oss båda.

Pyss!

image146

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Lisa

bilden är jättesöt :)

2007-12-18 @ 20:56:09
URL: http://lisisa.blogg.se
Postat av: Sarah

Värsta bra bild!

2007-12-19 @ 15:40:40
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0