Torsdag

Har inte hunnit med någon uppdatering idag, fast jag har haft så mycket tid på mig. Men här kommer en :)

Ja, igår förlorade jag en kille som varit en bra vän till mig. Jag mår ganska okej, för jag vet att jag inte gjort någonting fel. Jag behöver inte växa upp, som han sa, och jag behöver inte sluta upp med att visa mina känslor. Jag ser saken från den ljusa sidan, allting har en mening. Så om jag och han nu upphört våran kontakt med varandra, så visst dt kanske svider lite, men dt är ingenting jag störs mig av. Jag kan fortsätta med mitt liv utan honom.

Idag i skolan var tre stycken i vårat 'gäng' sjuka. Sandra, Sabina och Sada var inte där. Återstående var jag, Fagerlund och Pullan. Men dt var inte mycket hänga läpp inte, vi klarade oss. Och roligt hade vi. Fast Fagerlund var ju himmla cp vid maten, men dt störde väl inte henne. xD
Bilden var också inställd idag. Dt var lite skönt, men också ganska tråkigt. Dels för att jag ligger lite efter och dels för att jag verkligen älskar bild. Bild är kärlek på hög nivå. Haha !

Jag såg att en tjej skrivit ett inlägg i sin blogg om att härmas. Hon skrev sin synvinkel av den saken, så jag tänker fråga om dt går bra för henne att skriva min synvinkel på saken. Ja, dt kanske låter lite konstigt att fråga om lov för att skriva om dt, men hon verkade vara emot dt där med att härmas, så dt är nog bäst jag frågar. Läs inlägget på
http://sabinadurebrandt.blogg.se , dt är även en av mina favorit bloggar. :)

Men nu ska jag ner och äta middag. Tack för alla söta kommentarer, btw! :)

Pyss !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0