Torsdag

Okej, en snabb up-date.

Låg i sängen för en minut sedan och kollade på Lyxfällan. Ett riktigt bra program tycker jag.
Var även på undersökningen idag. Skrev fel i förra inlägget. Dt var ingen röntgen och tiden var klockan 09:45. Mamma följde med mig och efter undersökningen gick vi till Kungshallen och åt lunch. Så jag har fått fläskfilé och pommes frittes i magen idag. Mums säger Sussu! Sedan åkte vi till Tumba där jag löste in min matersättningslapp. Och från Tumba åkte mamma till Huddinge sjukhus för att gå på en jobbintervju. Jag själv åkte till skolan för att hinna ha bild, LOVE IT!
När mamma sen kom hem berättade hon att intervjun gått bra. Hon hade även en oväntad present till mig. En rosa nalle (nej, dt var en gris) och så en ask med chokladhjärtan. Mamma är så söt ibland! :)

Men nu börjar programmet igen. Efter dt ska jag duscha och sedan måste jag skriva två stycken bilduppsattser. Imorgon ska klassen 9B till KTH. Tråkigt och jobbigt om ni frågar mig. Bussen går nämnligen ifrån mig klockan kvart över sju. Björn och Kebo, sug min kuk!

Pyss !

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Haha xD Mm typiskt Kikka!
KTH SÖG! Det är skittråkigt. Och om ni ska äta ute gå till korvmojjen vid vetenskapenshus (backen ner vid rondellen!)

2007-12-13 @ 20:58:13
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0