I Finland

So here I am. :D  Aah, jag åkte ju till Finland i Onsdags. Båtresan var inte världens roligaste, men den var ju inte så tråkig heller. :P  Igår sov jag hos min moster. Vi somnade runt halv tre, och så kom hennes son Samuel in och väckte oss vid halv sju. Dt var en aningen drygt. ^^  Så jag packade snabbt ihop mina saker och sa till min moster att jag skulle gå tillbaka hem till mormor. Hon ringde mormor och frågade om inte hon kunde komma och hämta mig, vilket hon kunde. Så jag väntade 10 minuter innan jag gick ut för att hoppa in i bilen. Men hon var inte där, så jag började gå. Och så gick jag så långt så att jag gick hela vägen hem till mormor. Men hon var inte här heller. Jag tänkte inte så mycket mer på dt, utan gick raka vägen ner i källaren och duschade. När jag sen kom upp dom där tre våningarna, så satt mormor vid datorn. Hon sa att hon hade väntat skit länge på mig. Haha, snacka om toatly lost liksom. xD

Nej, men nu väntar vi på våra kusiner, och med dom ska vi vandra den långa biten till affären. -.-  A girl has to eat you know. ^^

Jag vill bara säga till Sebastianatt jag saknar honom väldigt mycket. Jag tänker på dig jämt typ. Jag hoppas att vi ses den 24:e Juli på eran spelning i By. Puss i jumsken. :)

- Sussu. <3

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Haha låter som om du har kul i Finland :) Hoppas Kikka också har de xD

2007-07-13 @ 13:05:57
URL: http://sajjo.blogg.se
Postat av: Mäskiii

Hihi :) 24:e <3

2007-07-13 @ 16:55:19
Postat av: Anonym

Jag hoppas också Kikka hare fint här i Finnelandet, utan internet och allt. xD

2007-07-14 @ 00:20:25

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0