I stan med Maski.

Idag var jag i stan och träffade underbarste Maski. Dt var jätte mysigt. När jag kom till stan så såg jag först honom inte, men så kom han gåendes bredvid mig. Haha, jag vart lite rädd men när jag såg att dt var han, så försvann rädslan. Jag fick en sjukt underbar kram av honom. Jag lovar, jag fan smälter varenda gång vi kramas. (a) Ialla fall.. Vi gick runt och försökte leta efter en present till hans bror som fyller år idag. Grattis! :)  När vi hittade en present som Maski tyckte var bra, så gick vi igenom hela Drottninggatan, korsade en väg och satte oss sen vid vattnet och pratade. Tog kort på våra skuggor då också, så jag slänger upp fotona hära sen. :)  Men sen var dt dags för mig att åka hem. Ååh, jag ville verkligen inte. Vi skilldes åt vid trappan ner till T-centralen. Kramen.. Fan.. Jag vet att jag hela tiden säger hur underbara dom är, men liksom.. Ni skulle också tycka dt. Jag saknar honom redan. Men den 24 Juli.. Då ska jag upp dit till Avesta och se på när Maski och hans band har en spelning. :)

image68 image67 image69

- Sussu. <3

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0