Lördag.

Så idag var jag alltså ute och jobbade i trädgården. Sen kom Micke över på kaffe, och då kom jag på att jag inte orkade jobba mer. Så jag lämnade spaden där, och så hoppade jag in i duschen. Då får jag samtidigt ett sms från Mikkis där dt står: Jag och Adrian hämtar upp dig vid tre. Jag ba: Aha, okej fine. xD  Så vid tre kom dom, och jag hoppade in i bilen. Vi körde hela vägen till Södertälje. Där åkte vi in i ett p-hus och parkerade. Mikkis öppnade en Xider åt mig och tog själv en Smirnoff. Fast vi lämnade dom sen i bilen, för vi skulle gå ner till Södertälje centrum och köpa hårfärg till Adrian. Men H&M var stängt, så vi började leta efter en godisaffär. Fast Mikkis och Adrian orkade tydligen inte gå runt husknuten (!?), så vi gick tillbaka till bilen och åkte till en annan parkering. Och så gick vi in i en liten kiosk och köpte godis. Över ett kilo smågodis vart dt. xD  När vi sen satt där i bilen, jag smuttade på min Xider och Mikkis på sin Smirnoff, så kom Mikkis på att vi skulle dra till Gyllene Måsen (Mc Donals) och äta. Så vi åkte dit och beställde. Adrian tog nånting plus en plusmeny, så han fick ett sånt dära glas. Och Mikkis övertog såklart glaset. xD  Vi beställde från Drive In, så när vi fått våra burgare och så, så åkte vi en bit därifrån (till en bussparkering) och åt. Jag hade vid dt laget öppnat en Smirnoff så kom jag på att jag aldrig hade ätit hamburgare med Smirnoff som dricka. Haha, dt har alltid annars vart Fanta eller Coca-cola. Cp jag är. xD  Men sen så åkte vi därifrån. Hem till mig vart dt. Dom droppa av mig och sa att jag skulle höra av mig efter jag hade käkat. Jag skulle liksom hem och äta hade pappa sagt. Haha! xD  Ialla fall, jag skulle höra av mig ifall vi skulle åka till Patrik sen på kvällen. Så jag åt (!!), och sen stack jag till Lillan. På vägen dit ringde jag Mikkis. Dom skulle komma till Lillan sa hon. Så jag gick dit och väntade några minuter, och så kom dom. Där baxade jag Mikkis Smirnoff och så frågade jag hur dt vart ikväll. Vi åkte inte till Patrik (ingen orkade egentligen), så jag fick skicka ett sms till honom med texten: Mikkis däckade, vi kommer inte. Haha! Snällt. xD  Ialla fall, så satt vi där i bilen och så kommer min kära bror och Tobbe. Mikkis vart då väldigt generös och bjöd bror både på Smirnoff och Xider. Haha, klart han inte banga. Han tog dom, och så stack dom båda två. xD  Så jag stack in på Lillan och hyrde film och köpte godis, och så fick Adrian sjussa hem mig. xD  Nä jag kom hem lullade jag film med mams och paps. Och nu så sitter jag här. ^^  Juste.. Jag, Mikkis och Adrian planerade också en sak. När jag kommer hem från Avesta, så tänkte Adrian ta semester. Så dt bli typ perfekt, för då kan vi typ supa mitt på veckan. Och såklart så ska Mikkis vara med. Daah! xD  Och en till grej. Jag ska ta hål i tungan! :D  Men sschh, säg ingenting. Mamma och pappa får inte veta. Haha! xD  Jag ska ta i smyg, när dom åker bort. Med Mikkis, för hon ska pierca naveln då. Ja, jag vet. Jag är guds bästa barn! Inte. xD

Nej, snart kommer Maski tillbaka på msn så.. Jaa.. Sov så gott alla sömntutor. Puss i jumsken. :D

- Sussu. <3

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sajjo

Men Sussu! Jag tycker inte att du ska ta hål i tungan! Du är för fin för de! Du vet att Kikka kommer svimma när du visar henne! xD

2007-07-08 @ 11:29:09
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0