Och så i Finalnd fortfarande

Nu sitter jag här hos mormor. Börjar kännas väldigt extremt bajstråkigt att bara vara hemma hos mormor hela tiden. Visst, inget fel på mormor, men jag vill hitta på något. Igår var vi och badade, och i Måndags var vi och spelade fotboll, men jag vill typ.. Åka bort, långt bort. Jag såg en reklam på teve om värsta äventyrsbadet med camping och allt. Dit skulle man ju kunna åka. Dt ligger dessutom en bra bit här ifrån, typ vid Vasa. :P

Fick veta igår att Jessica kanske inte kommer att vara hemma den 24e, vilket betyder att jag troligtvis inte kommer att åka upp till Avesta då. Och dt i sin tur betyder att jag inte kommer att träffa någon där uppifrån. Varken Jessica, Pauline, Maski eller någon av dom andra. Och dt är lika med sugigt värre. Jag som sett fram emot spelningen vi skulle se. Och jag som ville spela X-box med Jessica, och jag som ville träffa Pauline och allihopa. :(

Juste, jag har glömt att berätta. I Fredags var jag, Anniina, Anna, Jonner och mormor och dansadei Loimaa (en stad). Klockan sju skulle dt läras Jive i en danskurs, och klockan nio skulle dt sedan vara dans. Men vi lämnade mormors hem väldigt sent, så vi hann aldrig till danskursen. Istället så åkte vi in till staden och åt. Och så var vi och handlade lite. Anna, som är min moster, är väldigt arg av sig. Fast hon är mer skoj-arg, inte liksom arg på riktigt. Hon och Jonne är ialla fall förlovade, så dom två satt i frmsätet när vi satt i bilen den dära entimmes-färden från Laitila mot Loimaa. Dom 'bråkade' typ hela resan, och Anna körde som en jävla idiot. xD  På en väg där typ 50 var tillåtet, gasade hon på så att mätaren visade 120. Haha, dt var sjukt läskigt att sitta där i baksätet och lyssna på Annas och Jonner tjaffs, medans bilen slänger sig fram på den kurviga vägen. xD  Men ialla fall, så när vi handlat och ätit så åkte vi till stället där själva dansen skulle hålla till. Helt proppat med bilar var dt, men vi hittade en plats att ställa bilen på ganska snabbt ändå. Så gick vi in i salen, som btw var rund (!), och satte oss på bänkarna. Jonne och Anna sprang snabbt upp och började dansa, och jag sa till Anniina att jag faktiskt vill dansa med henne, så jag drog med henne upp. xD  Efter flera danser med Jonna och Anniina, så gick jag, Anniina och mormor ut för att dom två skulle röka. När vi sen skulle in igen, så var dt fullkommligt omöjligt att komma in genom den stora dörren, så vi trängde oss in genom bakdörren. Där stod vi tre och kollade på när de andra folket dansade Jive. Riktigt kul såg dt ut att vara. Annina och mormor stog liksom framför mig, och jag stog bakom dom, liksom imellan. Och så helt plötsligt känner jag en hand som liksom smeker min haka. Jag rycker till och kollar bakåt. Och där står en lång gammal gubbe och kollar ner på mig (ja, han var typ 3 meter xD). Äckliga finnar, tunnt hår, snus och glasögon. EUW !!! Han liksom lyfter på ögonbrynen och kollar rätt in i mina ögon. Och jag typ spärrar först upp mina ögon, och sen ger jag honom en arg blick och vänder mig om mot Anniina och liksom trycker mig mot henne. Så viskade jag i hennes öra typ: EUW!! Annina kollar på mig och frågar vad dt är, men dt ända jag säger (ja, med en normal samtalston), är: Euw Euw Euw Euw!  Och jag tror att gubben förstod vad jag menade, för han försvann ganska så fort därifrån. Alltså.. Ser jag ut att vara 40+ eller? Vafan, gubbar ska ragga på tanter, inte på unga flickor. :O  Jävla pedofil jävel. Men vi 5 hade ialla fall roligt, men dt var synd att vi missade danskursen. xD

Alltså, min bror är bara för konsig. Nyss låg han i sängen och sa helt plötsligt bara:
- Sussu, ska vi städa?
- Eh, va?!
- Ja, jag vill städa. Vill du vara med?
Haha! Seriöst.. Vafan ?! Men han har ialla fall börjat städa, och jag behövde inte vara med. xD  Men vafan fick han i skallen? :O :P


Jag tror att jag kommer hem på Fredag kväll. Men jag är inte säker, men troligtvis. :) JAG HOPPAS!! Jag vill verkligen hem nu. Saknar allting som har med Sverige att göra fan. Jag saknar till och med en svensk röst så mycket att jag var tvungen att ringa Chippen igår. Och då, då är dt verkligen extremt. xD

- Sussu. <3

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Anonym

känner du emelie (ungmamma15)? Hennes blogg heter http://ungmamma15.blogg.se hon bor i nynäshamn också

2007-07-19 @ 18:41:12
Postat av: Sussu

Öh, vem är du? :S

2007-07-19 @ 19:51:48
URL: http://ohsussu.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0