Tisdag.

Vaknade för en timma sen av att mamma kom upp på rummet. Fotona hade kommit. ^^ Ja, alltså en del av fotona ialla fall. Vi har nämnligen framkallat en hel del foton, men idag var dt alltså bara en del av dom som kom. Dt var nästan bara fotona från Modelhouse som kom. Jag blev arg när jag såg att halva huvudet fattades på fotona. :@ :S  Helt vrickat! Hade jag velat att halva huvudet skulle vara borta, så hade jag väl sagt dt. ^o) Men men.. Hoppas resten av fotona, bland annat mina konfirmations bilder, blir bättre. :)

I Söndags var jag och hela familjen Tulinen på bio. Vi såg på den där filmen med Brad Pitt, Matt Damon, Gerorge Clooney och som dära. Jag vette fan hur den stavas, så jag vill inte ens försöka skriva dt. ^^ Men dt finns två till av den där 'serien'. Elva och tolv. Den som går på bio nu är tretton. xD  Men under bion satt dt nån jävla kärring bakom mig och sparkade på min stol hela tiden. Jag hade lust att vända mig om mot henne och skälla ut henne. Sen rapade pappa jätte högt. Haha ! Jag tror inte att dt fanns någon i hela biosalongen som missade att höra pappas enorma rap. xD  Så började Erik och jag bråka om armstödet. Ja, vi satt ju bredvid varandra och stolarna har delade armstöd, så jag och Erik började bråka. ^^

By the way, imorgon åker jag till Finland. Ska vara där i ca. två veckor. Kommer verkligen sakna en massa folk. Eller.. Nej, bara kanske fem. xD  Hemma hos mormor, där jag ska sova, har dom internet på datorn men jag kommer inte sitta dära så mycket.. Så jag kommer VERKLIGEN att sakna pratstunderna på msn med Maski. Men sen när jag kommer hem från Finland så ska jag åka upp till Avesta, såå.. Han och jag kommer ju att ses då. :)

Och den 3 Augusti ska jag pierca tungan. Mikkis ska pierca naveln då också, så jag hänger med henne. xD

Var i Vika igår föresten. Dt var typ nån filmkväll. Fast filmen sög, och Bellan erkände också att dt inte var den roligaste filmkvällen hon varit med om. Och jag och Sada pratade inte, så luften mellan oss var allt annat än bra. och Albin tjatade om jag 'sket ner mig under hela filmen'. Så här var dt: under filmen så röck alla till en gång. Till och med Albin. Samtidigt som den där 'ryckscenen' kom, så dunkade Albin en lampa i huvet på mig (!). Så Albin sa hela tiden att jag sket ner mig, för att jag röck till. Yeah..

Nej, nu måste jag packa. Åker innan sex imorgon bitti. Och när jag packat så måste jag dra till Lillan. Har ingen Cola hemma. :|  Haha ! Så jag måste köpa Cola. xD

Puss i jumsken, alla roliga folk.

- Sussu. <3

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0