Torsdag.

Tjoho alla!

Alltså, jag har SÅHÄR jävla tråkigt. Jag vet inte vad jag ska hitta på. Skulle åkt och shoppat idag, men dt vart inte av. Men på Måndag kommer ju Anniina (moster) hit, och jag tror att hon kan följa med mig och shoppa. Roligt roligt. :)  Men imorgon.. Jo, nu kom jag på. Christa och Sarah ska ju in till stan och shoppa imorron, och dom frågade mig om jag ville följa med.. Hm, varför inte? Dt är ju inte så att vi kommer va där tills kvällen tar slut så.. Ja, Mikkis och jag kan ju ses efteråt (eftersom att vi typ ska supa tsm xD) Fan vilket geni jag är. xD 

Usch, jag saknar Maski. Verkligen !! Han är så sjukt underbar och jag bara.. Jag blir så himmla avslappnad och lycklig i hans närhet. Varför måste han bo så långt bort egentligen? :'(  Men jag och Mikkis ska ju försöka börja gymnasiet där uppe i Dalarna (yeah right att jag får dt), och dt skulle ju betyda att jag kommer närmare min Maski. :D Haha, jag tror verkligen inte en enda sekund på att den dära drömmen skulle bli verklighet, men ändå. xD 

Nej, nu ska jag typ städa mitt rum. Dt ser ut som.. Jag vet inte vad. Dt ser ut som typ min brors rum. Haha. xD

- Sussu. <3

PS.
Jag har kommit fram till att jag förengångs skull är nöjd med mitt kaluffs på huvudet. Haha, så här ser dt ialla fall ut i dagens läge. xD  Puss i jumsken. DS.

image70


Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Anonym

vad har vi sagt om att supa sussu ;D

2007-07-06 @ 13:33:06

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0