Åfan. :D

Fick sluta tidigare idag. Var ju med och hjälpte till på niornas bal, så jag fick sluta direkt efter språket idag. Kändes ganska så onödigt att ens gå till skolan, men jag gjorde dt ändå. Hade klassråd, block, So och Franska. på So:n fick jag reda på att hon delar ut 4 betyg. Då blev jag värsta glad. Haha! 3 VG:n och ett G. Yeah, jag är ganska nöjd.

Var dock väldigt seg i skolan idag. Kanske kan bero på att jag somnade vid 3, halv 4 inatt. Vet inte varför, men jag kunde verkligen inte somna. Kanske var dt hänt en del saker innan småtimmarna kom. Men ialla fall, jag somnade inte förens jätte sent, så jag ville aldrig kliva upp ur sängen imorse. Som tur är, är dt endast ett par dagar kvar till skolavslutningen.

Jag är ganska osäker på vad jag ska ha för kläder på mig till skolavslutningen. Antingen ska jag ha dom jag köpte igår. Alltså, vita short, vita leggins, röd/vit-rutig skojrta/t-shirt och röda ballerina. Eller så ska jag ha den vita tunikan jag köpte idag från Gina Tricot. Ja, och dom vita legginsen och de röda eller bruna ballerinaskorna. Får fråga Christa vad hon tycker. Hon kommer nämnligen hit i nån timma på Onsdag. :)

Ska till Tumba imorron. Med Mikkis. Vi ska typ träffa Anton och Chippen. Eller.. Dt tror jag ialla fall. Tänk om inte hon vill ha med mig. :O Åh shit.. Och jag har inte hennes mobilnummer, så jag kan inte fråga heller. Ojoj.. Men, juste. Anton skulle ringa mig imorgon efter att han pratat med Mikkis. Så.. Ja, jag hoppas att allting ordnar sig. Men Anton sa att vi skulle till Lida imorron. Fuck heller! Hoppas han skoja, jag är fan inte på humör för att fotvandra. Eller.. Inte just precis nu, men kanske imorron. Man vet ju aldrig. (a)

Ikväll kommer pappa hem föresten. Han har ju varit i Barcelona. Tänk om han har med sig nåt till mig och Erik? :O Åfan, då blir jag glad. Haha! Han hade inte med sig nåt från Tyskland, men vafan, Tyskland är ju ingenting jämför med Barcelona. Fast.. När jag frågade papsen innan han åkte om han skulle shoppa i den utländska staden, svarade han: Barcelona är bögarnas stad. Dt kanske skulle vara lite opassande om jag frågade mina manliga kollegor om vi ska dra och shoppa. Haha, inte lite mycket jag garvade just då. ;D

Ikväll var mamma värsta knasig. På hennes egna lilla sätt då förstås. Hon sa att hon kollat på teve, och så hade dom sagt i programmet: Where did youre babies go?  Då hade mamma tagit sig för munnen och sagt: Ja, vart tog mina bebisar vägen?  Sen hade hon suttit och tänkt, och så kom hon fram till: They growed up.  Haha! Vadå helt sjukt flummig min mamma också kan vara? x)

Nej, nu ska jag ner och dricka lite juice. Sen ska jag sova. Jag är så otroligt trött. Eller.. Innan jag sover ska jag skicka sms. Till tre personer. Så dom tre personerna kan vänta sig sms från ingen mindre (eller större? :O) än Susanna själv. x)

Jag bloggar mera imorgon om hur imorgon såg ut. Puss i jumsken. :D

- Sussu. <3


Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0