Avesta! :D

Okej, nu är jag äntligen uppe i Avesta (som jag så länge pratat om). Har inte hänt så mkt, men jag har fått träffa Adam, liksom.. Den dissaren ska flytta till England. Som tur är bara i två år, men ändå.. Mycket hinner att förändras på två år. Jag kan nästan lova att jag inte kommer att vara samma person då som jag är nu. Och dt kommer nog inte han heller att vara. Men men..

Jag hinner inte skriva så mycket mera nu. Pauline, Emma, Petra, Mia, Bella, jag och Jessica har nån tjejkväll typ. Och dom vill köra kuddkrig eller nåt. Men alltså.. Ja, fan vad jag längtar tills imorgon. Då ska jag träffa Maski. <33

Men nu måste jag rusa, skriver mer när jag kommer hem. Puss i jumsken allihopa. :)

- Sussu. <3

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0