Avesta.

Jag har en massa minnen från Avesta. Jag råälskar dt stället. Visst, alla som bor där tycker säkert att jag är helt sjuk som älskar Avesta, men.. Människorna där, dt är dom som gör den platsen i Sverige älskvärd. Liksom.. En massa människor, och dom bara.. Gör allting där uppe så mycket roligare än några andra skulle kunna göra. Jag kommer ihåg så mycket. Som förra sommaren.. Haha, fan vad roligt vi hade då. Liksom.. På Jessicas och Bennys baksida har dom en studsmatta. Vi som var där och flockades runt den var väl.. Hm.. Jag, Jessica, Jennifer, Pauline, Linus, Adam, Benny och Erik. Vi hade skitroligt. Fast när Jennifer inte ville hoppa utan strumpor (hon var rädd för att få fotsvamp) så började jag och hon att snurra. Alltså, vi böjde oss ner så att våra näsor var vid knäna, och så snurrade vi. Typ tio varv, och o'boy vad yra vi vart. Haha! Vi föll omkring där hela tiden, ochså asgarvade vi. När killarna inte fick hoppa med oss, gick dom över till grannen och tiggde om att få hoppa där på deras studsmatta. Haha, nästan barnsligt ju. xD  Ialla fall.. Jessica gillade Adam typ skit mycket då, så försökte alla få dom två att hånlga, men Adam skyllde bara på att han hade dålig andedräkt. Då sa Jessica: Men du kan få låna tandkräm. Haha! xD  Så brukade alla vi dra iväg mot affären också.. Jag och Adam brukade gå längre bak än dom andra, och bara prata. Om kärleken. Jag kunde verkligen prata med honom.. Efter den sommaren tappade vi kontakten ganska så rejält.. Senast jag träffade honom så visst, vi pratade, men inte så som vi gjort förut. Och inte kommer dt att bli bättre av att han ska flytta till England. Förbannat !  Nåt mer som vi brukade göra, var att sitta nere i Jessicas och Bennys stora källare och bara vara liksom. Dt var mysigt ! Fast jag tyckte att vi var taskiga mot Jessicas och Bennys låtsas-kusin Linus. Alla var less på honom, så Benny sa en gång "Den som tycker att Linus Berger är dryg räcker upp en hand." alla räckte upp händerna. Stackars Linus höll leendet uppe, men man såg ju på honom att han blev ledsen. Fan vad taskiga vi var då. xD  Och så alla nätter som jag och Jessica brukade sitta uppe för att spela X-box.. Haha! Jag älskade dom nätterna då, och jag älskar minnena av dom nu. "Jag är en mördare, jag är en mördare !!! " Kommer du ihåg dom orden Jessica? xD  Jag ska ialla fall upp dit nu på Fredag. Shit vad jag längtar. Jag ska verkligen få träffa allihopa den här gången. Och så kommer jag få träffa Adam en sista gång också.. Ålders-skillnaden kanske är stor, men fan.. Kompis som kompis liksom. Och om inte Jessica vill spela X-box med mig, så tänker jag fan tvinga henne. Hon och jag SKA spela. Jag ska få döda igen, samtidigt som jag hör Jessicas skratt. Ljuvligt!

Nej, nu ska jag allvarligt talat spela lite. Jag är inte ett dugg trött känner jag. Gick och la mig vid fyra igår, vaknade halv ett idag.. Klockan är snart halv två. Hm.. Jodå, lite kan jag spela. I några timmar eller så. xD  Juste.. Höll på att glömma. Jag ville tillägna en del av denna blogg till killen som lyser upp min dag. Maski ! Han betyder allt och lite till för mig. Dt går fan inte en endaste minut utan att ha honom i mina tankar. Han liksom.. Bara jag tänker på honom så blir jag glad. Och alla hans übergulliga sms.. Jag älskar dom! Jag skulle kunna läsa dom och om igen, hela dagen. Fatta Maski.. Du gör mig lyckligast i världen genom att bara finnas. Varenda gång vi ses så bara.. Jag njuter av din närhet. Och på Lördag.. Jag kommer säkert aldrig att sluta se på dig, ditt vackra leende, ljuvliga ögon, eller.. Bara dig. Du har fan fångat mitt hjärta, och jag faller för dig om och om igen ! <33

- Sussu. <3


Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0