Balen.

Ikväll har jag då varit på niornas bal och hjälpt till. Jag va kökspersonal. Fast.. Egentligen vart dt mer än att bara hjällpa till i köket, asso med maten och så, för jag fick diska en himmla massa också.Och dt finns så mkt att skriva om, men jag tänker verkligen inte skriva ner allting. Finns bara vissa delar som kanske kan vara värda att nämnas.

Asso.. Alla hade så sjukt fina kläder på sig. Speciellt alla tjejer. Dt fanns en som sytt sin klänning helt själv, och dt va.. Asso, man kunde knappt tro dt. Den såg ut att komma direkt från en modetidning typ.

Jag, Bellan och Sada gick ut till stentrappan typ vid nio. Då typ sa Sada ba: Ja, kan inte vi ringa till Patrik? Och jag ba: Neeeeej, varför då? Jag vågar inte. Sada ba: Men jag kan prata. För jag vill fan att ni ska träffas. Jag ba: Oh meh. Och så tog jag tag i min mobil och höll den hårt. Då tog Bellan tag i mig och skrek ba: Sada! Ta mobilen!! Och så kom Sada och kittlade mig. Jag gav upp och gav mobilen till Sada. Så hon slog in nummret och pratade med Patrik. Han kunde typ inte komma för att han var i Ösmo eller nåt. Men så hade han också sagt till Sada att hon skulle ringa tillbaka typ en timma senare, men när Sada gjorde dt så svarade han inte. =/

Haha. Måste bara berätta om när vi tre var nere i Bygdegårdens källare. Dt va värsta roligt. Jag och Bellan blev hur flumm som helst och jag bara kunde aldrig sluta garva åt Bellan. Sada måste tyckt att vi var två helt sjuka miffon. Så när Sada gick upp för att göra nåt så börjar jag skratta så mkt åt Bellan, att jag får tårar i ögonen. Så kommer dt en från nian och ska gå in på toaletten. Hon ser inte mig, eftersom att jag står bakom knuten. Men hon ser Bellan och frågar: Har ni roligt? Bellan ba: Jaa.. Neej. Och den där tjejen kollar runt knuten, ser mig med tårar i ögonen och säger: Oj, förlåt. Och så försvinner hon in på toaletten. Haha. Vadå sjukt? x) Hon trodde ju säkert att jag grät. Haha.

Sen när dt var dags för alla att dansa så står jag, Sada och Bellan utanför danssalen. Så helt plötsligt kommer Maria Böök fram och säger: Susanna. Och så ger hon mig två handväskor, och springer in i danssalen och sätter igång å dansar med Micheline. Och jag står där som.. En hyllaa (?). Haha. Dt var något roligt.

Men sen var jag tvungen att hem. Vet ni hur mycket mina stackars fötter värker? AJ!! Jag kan fan inte ens gå. Dt gör så jävla ont. -.-


Men nu ska jag snart börja dra mig tillbaka. Trevligt att få blogga av sig lite. ;D Skriver igen imorron.


- Sussu. <3


Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0