:)

Alltså shit. Jag känner mig som värsta dåliga bloggaren. Jag har ju inte alls skrivit några roliga inlägg. Så.. Jag tänkte jag skulle skriva lite om allt möjligt nu. :)


Jag verkligen saknar Maski. Verkligen jätte, jätte, jätte mycket. han betyder något så otroligt mycket för mig. Åh, dt är värsta svårt att försöka skriva ner dt såhär bara.. Men alltså, Maski, om du läser dt här, verkligen inse att jag älskar dig. Så mycket att dt inte går att beskriva. Du är fan.. Min bästa vän. Ingen förstår som du gör, och ingen vill bry sig så som du bryr dig. Jag vet att du vill, och jag vet att du försöker. Fan Maski.. Du är så underbar. Jag vet inte vad jag ska skriva för att du, och alla dom andra ska förstå att du liksom bara.. Är mitt allt. Du hjälper och söttar hela tiden. Och du ger aldrig upp. Vet du hur mycket jag beundrar dig för dt? Fy fan, du skulle bara veta.. Jag längtar typ super duper mycket tills vi ses igen nästa gång. Jag vill bara krama ihjäl dig. Och dt är precis vad jag ska göra. Och jag ska fan aldrig släppa taget om dig då. Ingen har någonsin gett mig så sjukt underbara kramar som du har. När jag kramar dig är dt som.. Som.. Frihet. Dt är vad jag känner då. Och lycka. Åh, nu blev jag helt.. Jag längtar tills Juli. Jag längtar tills Avesta. Jag längtar tills jag får träffa dig. Jag längtar tills jag får känna friheten och lyckan rusa igenom min kropp. Jag älskar dig! <33


Snart är dt skolavslutning. ÄNTLIGEN! Vad jag har längtat. Mornarna har varit så sega och nätterna så korta. Men nu, äntligen, får jag sova hur länge jag vill på mornarna. Underbart! Dt är precis som helgerna, fast att dom upprepar sig hela tiden, under en hel sommar. :D


På Lördag ska jag vara modell. Shit, vad jag längtar. Pappa pröjsar sex stycken bilder som jag får med mig hem. Fast jag vet inte vem som vill följa med in dit. Jag vill inte åka dit själv, för tänk om jag inte ens hittar (?). Haha, men ialla fall.. Lördag, kl. 15.15! Pirrigt. :)


Näe, nu vet inte jag vad jag ska skriva mera. Ska hoppa in i duschen snart, och sen ska jag mya med mackor och o'boy framför teven. (a) Jag bloggar mer imorron.


- Sussu. <3


PS. Slänger upp några idag också. :) DS.

image24 image25 image26


Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0