Helgen.

Jofan, tänkte blogga lite nu. :D Har inte pallat, (eller hunnit), blogga sen i Torsdags. Men ialla fall..

Jag har typ varit med Mikkis, Anton och Chippen skita mkt i helgen. I Fredags var vi fyra hemma hos Chippens mormor. Ouff.. Dt va roligt, även fast.. Öh.. Nej, dt var inget. (a)

Igår var jag på Modelhouse också. Dt var sådär roligt, jag hade nog högre förväntningar. Ganska ohygieniskt var dt.. Liksom, tänk om jag får ögonsjukdommar nu bara för att dom smetade på mig samma mascara som alla andra också har använt? Usch! Men ialla fall.. Tänkte nog inte så mycket på kläderna, eftersom att jag valt en helt genomskinlig klänning.. Undra vad jag tänkte med. Men ialla fall slänger in några bilder här snart.

Dt var Mikkis och Anton som var med mig in till stan, men sen åkte Mikkis hem tidigare så jag och Anton stannade kvar lite i stan. Eller.. Ja, vi tog tåget som gick kanske en halvtimme (?) efter att Mikkis tåg hade åkt. Så jag och Anton åkte hem till honom och hämtade mina skor och tog sedan bussarna till Rosenhill. Där fick vi vänta i ca. 45 minuter (!) på att Chippen och Adrian skulle komma och plocka upp oss. När dom hade kommit åkte vi till Korunda och plockade upp Mikkis och Fia vid Lillan. Sen stack vi hem till mig. När vi kom hem till mig tjatade vi på Patrik att han skulle komma för att träffa alla oss. Så han åkte till Lillan och vi gick dit. Där blev Chippen jätte arg och ville åka till mormor. Så efter väldigt många om och men, så åkte vi till sist. Patrik var ju så tråkig och satt bara i bilen och sa fan inte ett enda ord. Men nu fick han ialla fall träffa Chippen. Värsta jätte kul att dom faktiskt nu har träffats i verkligheten, och nu har jag också fått se dt med mina egna ögon. Förra gången dom sa att dom hade träffats, hade dom inte dt. Dom hittade på en lögn och.. Ja, ljög för mig. Usch!

Ialla fall.. Fia hängde inte med hem till mormor för hon skulle på dop sen på morronen dagen efter. Men vi stack ialla fall. Hemma hos mormor började vi spela något kortspel. Vet inte vad dt gick ut på men.. Ja. Dt gick till så att vi hade två kortlekar. Man skulle ta ett kort ur högen. Fick man nåt kort från 2 - 10 så fick man dricka en äggkopp med sprit och någonting mer i. Resterande kort var toalettkort. Adrian fick bara dom dära jävla toakorten, medans Mikkis inte fick ett enda. Anton var den som fick leka barnvakt idag, eftersom att jag fick göra dt igår. Men ialla fall.. Efter kortspelet gick vi ut. Sprang runt med varandra i kundvagnar och mitt i allt skulle Chippen ta bussen mot Bremora. Fast som tur var så kom inte bussen. Sen däckade Mikkis i ett flertal buskar och Chippen föll och slog i armbågen. Stackarn! När vi sen skulle gå in gick jag en annan väg än dom andra. Då kom dt en kille i kanske 20 års åldern och frågade hur läget var. Jag svarade väl att dt var bra. Då sa han: Okej, tänkte bara. Är du med dom dära? och så kollade han mot dom andra som stog på andra sidan buskarna. Jag svarade typ: Jadå, jag är med dom. Då sa han: Okej, annars tänkte jag gå dit och puckla till honom.  Då började jag fan asflabba och sa att dt var lugnt. Så gick han mot porten och jag mot dom andra. Då skrek han: Jag kan göra dt om du vill. Och jag ba: Dt är lugnt, vi hörs. (Vet inte varför jag sa "vi hörs", dt bara blev så). Så kom dom andra och vi gick mot porten. Dt var samma port som den där snubben skulle till. Tydligen så bodde han på samma våning också. Så jag och Chippen följde honom till dörren och så försäkte den dära snubben låsa upp dörren. Dt gick inte så bra, med tanke på att han låste istället för att låsa upp. Dörren var nämnligen upplåst. Sen stack vi in och.. Där tog dt stopp. Tänker inte berätta vad som hände efter dt. Men dt var långt ifrån roligt vissa stunder. Men dom andra stunderna.. Ooh, så härliga. (a)

Adrian fotade lite med sin mobil.. Så jag ska försöka få tag i dom fotona (4 stycken) och slänga upp dom här sen.
Här kommer ialla fall modell-bilderna. Enjoy, suckers!

     

PS. Maski, jag saknar dig. Tänker på dig helt sjukt mycket. Längtar tills vi ses snart. Då ska jag fan krama dig och aldrig släppa taget. DS.

PS 2. Hur fan kunde du fälla en sån där jävla kommentar?! Ursäkta att jag har ett liv då. Fan, du kan väl tänka innan du öppnar din stora käft och säger nåt sånt där. DS 2.

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Miiik The JOJK

Diggar din blogg XD synd bara att jag
inte kmr ihåg ngt av det som hände;) men fett kul vi hade alltså ;) hahaha

2007-06-17 @ 21:19:55
Postat av: Sajjo

Heej, rolig helg :)
FETT FINA BILDER SUSSU! As Bra!!!

2007-06-17 @ 22:04:42
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0