Helgen.

Tänkte jag skulle blogga lite om helgen som varit nu. :)


I Fredags åkte hela familjen till Christa. Där skulle vi alltså fira midsommar. Vi hade trevligt när vi åt, och Christas lilla kusin Jonte är helt otroligt rolig ibland. När Erik (bror) gick för att hämta mer mat, sa Jonte: Christa, ska jag säga till honom när han kommer tillbaka att jag också ska dra ner byxorna så att kalsongerna syns? Och så att hela snoppen syns. Haha, jag började skratta då. Fast.. Dt var typ bara jag som gjorde dt. Men Christa fnissade lite även hon. (a) Sen begav jag, Christa, Sebbe, Robin, Erik, Henni och Jonte oss till Tarzan-grottorna. Dt var jätte fint där, och utsikten över Västerby.. Den var helt enorm. Fast jag går inte dit igen !! Vi gick liksom vilse (!). Jag tycker att vi är värda en stor applåd för den där långa vandringsturen. (a)

    


Igår (Lördag) åkte jag till Tumba. Från Tumba åkte jag vidare till Tullinge. I Tullinge gick jag på en gångväg och helt plötsligt hoppas VÄRLDENS STÖRTSA PADDA framför fötterna på mig. Och jag skiker och springer. Fy fan! Efteråt kunde jag inte släppa tanken av den där jättelika paddan. Tänk om hela Tullinge är fylld av paddor, och tänk om dom fanns där när jag också bodde där. :O Ialla fall.. Därifrån åkte jag till Sthlm Södra och sen därifrån till Spånga. I Spånga mötte jag upp en kompis + hans kompisar. Och sen tog vi tåget till Årstaberg. Fast där hoppade bara jag och min kompis av. Han börja röka och sms:a medans jag fick värsta attacken som skrek att jag saknade Maski. Så jag var tvungen att skriva ett sms till honom. (a) Sen så kom tåget till Årstaberg och på dt tåget satt våran kompis. Bredvid våra säten satt också världens skönaste ravare. Haha! En av dom såg väl ganska normal ut men den andra, negern.. Ojoj. Han hår var i sånna hära 'flätor' och dom var i en massa olika neonfärger. Han började babbla med oss och bjöd min kompis på sprit. Eller.. Hm.. såhär: Min kompis frågade om dom hade öl, då sa ravaren ''Nej, öl är för klenisar. Men jag har sprit, vill du smaka?'' Min kompis var på, men när ravaren tog upp en stor kanna med ren sprit, avstog han. Kanske han gjorde rätt i. Ialla fall. Sen började han snacka om nån jävla Finlands-båt och sa typ ''Dt roligaste var för nåt år sen, typ 2004. Då var jag och en polare på båten och så kom dt en vakt med tjejer i händerna. Han bärde dom liksom i deras bälten ochdom bara hängde där. Jag och polaren kollade på vakten och vakten kollade ner på tjejerna med kall blick och sa: Finsk-kvallité!'' Fy fan vad jag började garva då. Haha!


Ska till Avesta på Fredag. Jag längtar som bara den. Liksom.. Att få träffa alla. Jessica, Pauline, Emma, Petra.. You name it! Och så Maski såklart.. Honom ska jag träffa på Lördagen. Jag är som ett jävla nervpiller. Alltså shit.. Bara tanken av att krama honom ger mig 100 fjärilar i magen, tänk då i verkligheten.. ÅÅH! Nej, nu får jag sluta. Tänk om jag hinner dö innan dt har blivit Lördag. xD


Men nu tror jag att jag sak tanka mp3:n med lite låtar, och sen vill jag sussa någon timme ute på verandan.Ska nog bli så skönt så. :)


- Sussu. <3

PS.
Kom på nu också att jag skulle slänga upp en bild på min älskling. Här kommer han, och han heter Emil. :D DS.


Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0