I dont give a shit.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva. Maski skulle sova nu, så att han skulle vara piggare på Lördag. LÖRDAG!! Dt är ju fan snart ju. :| Helt .. Åfan vad jag längtar. Shit alltså.. Jag verkligen älskar honom. Seriöst, dt går ju fan inte en minut utan att jag tänker på honom.

Juste, Fjanton klagade på att han inte fick stå med i min blogg där när jag hade skrivit om när jag åkte till Tullinge och så. För han var faktiskt med mig. Skrev inte dt, för jag ville inte att lilla Mr.Ch skulle bli sur på mig. Men nu så ärligt talat skiter jag i vad han tycker om mig. Yes, den lilla saken kan gå och få någonting innanför pannbenet innan han kommer och säger nåt till mig. I dont give a shit about that guy! En bra sak är att han ska flytta. HAPPY HAPPY HAPPY ! Ja.. Dt var ju goda nyheter för mig, för han kommer ju längre ifrån mig. :D  Fast.. Helt ärligt så tror inte jag på att han verkligen ska flytta. Men jag fan tvingar mig att tro på dt, för jag vill att dt ska vara sant. xD

Nej, nu har jag lite saker att äta upp och nåt att dricka också. Tror dt blir att hänga vid teven nu. Bloggar imorron när jag kommer hem från stan. Puss i jumsken allihopa. :D

- Sussu. <3

PS.
Jag saknar Jessica & Pauline grymt mycket. Tur att dt är mindre än 48 timmar tills jag får träffa dom. :) DS.

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0