Idag.

Ja, vad ska man skriva om? Jag vaknade typ nyss. Sov i tre timmar. Och jag vet inte varför, eller hur, men jag skulle kunna sova i tre timmar till. Jag är verkligen skittrött. Nu på dagen var dt behagligt att sova, men inatt.. Usch! Dt var så varmt att dt var irriterande. Men jag kom faktiskt på en sak när jag låg och sov. Jag sover bäst med musik i bakgrunden. Fråga mig inte hur jag kom på dt, men dt bara kom upp en sån tanke i min hjärna. Haha, jag sover bäst till musik. Brukar dt inte vara så att man sover bäst när dt är helt tyst? x)
Sitter ialla fall just nu och pratar med Patrik på msn. Jag sa att jag mår dåligt och då sa han att dt kanske var bara för att dt är så varmt. Kanske stämmer, för jag verkligen svettas. Alltså, inte så att dt rinner svett, men jag bara känner att jag typ sitter/går i en bastu vart jag än är. Usch, måste verkligen dricka någonting. Men jag vet inte vad. Saften är så jävla äcklig och vattnet smakar bara blä just nu. Fy!
Snart måste jag möblera om mitt rum.
Dt känns så himmla tråkigt när dt ska se likadant ut hela tiden. Så sängen ska roteras och jag funderar på om mitt skrivbord kanske också ska roteras. Fast dt får jag återkomma med svar om, eftersom att jag inte vet om den får plats där jag vill ha den.
Vill att Maski ska logga in på msn. Såg att han va inne förut, men dt var när jag gick och stängde dörren när jag låg och sov. Nu när jag kom till datan så är han offline. Yeah, min otur som härskar.
Shises! Alldeles för en sekund sedan hörde jag någon öppna en ölburk där nerifrån. Jag har alltid frågat mig varför mamma och pappa dricker öl eller vin när dom känner för dt. Öl och vin för dom är ju som läsk förmig och Erik. Men ändå så får aldrig jag eller Erik nån läsk när vi känner för dt. Dåligt. Men men.. På Fredag får ju jag mina pengar, då kan jag köpa läsk. Haha. :)
Juste, jag tror att vi ska ha
film-maraton här hemma hos mig på Lördag. Jag har ialla fall bokat våran 'stora' teve till dt, men sen får vi se vilka som kommer att komma. Om jag mår så här pyton, så kan dom som vill komma, komma. Men då kan jag ju bara berätta att isånna fall tänker jag ta in på hotell och sova där. :)
Aja, nu ska jag ner
och försöka tigga till mig lite pengar så att jag kan få läsk. Får jag inte dt så.. Ja, får jag väl vänta tills Fredag. Snart måste jag ialla fall laga Tacos. Denna lata, lilla familj ger nämnligen alltid tacos-jobbet till mig. Dom tycker väl att jag är så otroligt bra på att laga tacos. Haha, *mallig*!
Och ikväll måste jag även
försöka prata med en person om någonting han sagt till mig. Få se om han loggar in på msn ikväll. Jag pallar inte ringa och prata med honom i telefon, dt blir bara jobbigt och känslomässigt. Ialla fall för min del. Så.. Hoppas han loggar in på msn, skulle verkigen uppskatta dt.

Nej, men nu ska jag ner och tigga pengar. Kanske bloggar mer ikväll. :)

- Sussu. <3


Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Anniina

OLET IHANA KULTASENI:)

2007-06-11 @ 22:04:44

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0