Idag.

Så nu sitter jag här. Sada åkte hem för ungefär ett par timmar sen. Vi satt här och flumma och försökte få med oss Didi ut. Gick inte så bra. Haha, han försökte muta oss. Fast då gick dt inte så bra för Didi heller.

Idag har dt hänt en del saker, fast ingenting som varit superduper kul. Jag och Sada fick sjuss av hennes pappa till Ösmo. Vi skulle gå på marknaden. Den va fan skit tråkig. Vi va där i knappt en timme, sen åkte vi hem. Dt ända vettiga vi gjorde där, va att köpa hårfärg.

Sen när vi kom hem så färgade Sada håret på mig. Dt vart knappt någon förändring, men lite blondare vart dt nog. Hehe. :) Men nu har hon alltså åkt hem, och jag sitter här helt ensam. Pratade nyss med en himmla massa folk, men nu är dt bara två stycken kvar som jag har att prata med. Eller nej, tre. Ja, om man räknar med Mr.Ch. Fast nu vart han offline.. Tänk om han kanske ska sova. Haha. x)

Vet inte vad mer jag ska skriva. Tänkte tidigare idag att jag kunde skriva om vad jag tycker om kärlek men.. Just nu är jag inte riktigt på humör för dt. Sitter nämnligen och pratar med en kompis om dt. Han är verkligen den som förstår bäst. <3

Nu händer lite grejer, så jag ska sluta blogga och börja koncentrera mig på dt andra istället. Jag skriver mer imorgon. Sov så gott allihopa. :)

- Sussu. <3

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0