Idag.

Usch! Mamma kom upp och väckte mig halv ett. (!!) Jag som ville sova. Men när jag såg att solen lös för fullt där ute, så flög jag upp. Jag tog på mig shorts å linne och tänkte att nu jävlar ska jag sola. Så jag hämtade ett täcke att ligga på, bredde ut dt på altanen, hämtade en kudde, en tidning, min mp3, och telefonerna. Så låg jag där. Men så tänkte jag att dt var väl konstigt att ligga där i linne (?), så jag tog av mig dt och låg där i shorts och bh. Tog linnet över huvudet för att undvika solsting. Men så kom jag plötsligt på att tänk om nån av Eriks kompisar kommer, och så ligger jag där i bh (!). Då tänkte jag att jag ger upp. Jag hatar ändå att sola. Manbara ligger där och blir äckligt svettig, och dt är inte alls skönt. Så jag gick in och åt. Lax med hollandésås, (eller hur dt nu stavas). Dt var mumma, fast dt fanns ju nästan bara ärtor i den där jävla kartongen.

Nu kom famors katt in i mitt rum. Farmor är nämnligen bortrest, så vi är kattvakt åt hennes katt. Usch !!! Den fan stinker skit. HELA KATTEN! Jag skämtar fan inte. Blä !!

Jaja.. Ska ju som sagt till Avesta på Fredag. Dt kommer nog att bli jätteroligt. Dt brukar dt bli. :)  Jag och Jessica (favoritkusin nr.1) måste fan spela X-box. Haha ! Jag är helt tokig i deras X-box. Eller ialla fall i spelet. Jag och Jessica är värsta perfekta laget tillsammans. Vi brukar spela typ.. Sagan om de två tornen. Tror jag.. (a). Ialla fall.. Jag brukar sitta där och skrika att jag ska döda en massa, och att jag är värsta mördaren. Haha ! Jessica tycker säkert jag är värsta miffot just då, men spela roll. Jag känner mig ju som en mördare. xD  Förutom att jag och Jessica ska spela X-box, så ska jag få träffa alla mina vänner däruppe. Jag tror att Jessica pratade nåt om att jag, hon, Pauline, Jennifer, Emma, Petra, Bella , Mia och kanske nån Fia, skulle sova på Jessicas baksida. Och dt ska ju bli jättekul. Och så på Lördagen ska jag nog träffa Maski. :D Jättespännande. Och så måste jag ju få träffa Adam också. :O Han ska ju flytta till England den 3:e Juli. Fan.. Min Adam ska flytta. Jag kommer aldrig glömma allt han och jag pratat om. Förra sommaren, var han som en dagbok för mig. Verkligen, han liksom.. Brydde sig, och vi kunde prata om everything. Jag kommer verkligen sakna honom. <3

Men nu ska jag sluta blogga för tillfället. Ska latja runt lite på internet och sen kanske.. Äta glass. (a) Jag bloggar nog mer ikväll. Puss i jumsken alla glada. :D

- Sussu. <3

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0