Ikväll.

Alltså.. Jag har varit så duktig. Jag har tvättat Eriks golv för hand idag. Å så har jag dammat hans rum, och tvättat fönstrena. Haha, jag har varit värsta städtanten idag! :D Men jag tjänade ju pengar på dt. För.. Inget är gratis. Ialla fall inte när dt kmr till att jag måste slava för andra. (6)

Va med Sada, Lollo, Bellan, Sandra, Sabina och Robin ikväll. Vi va typ hemma hos mig lite först, och sen gick vi ner till Kyrkskolan. Sada fick Patrik att komma ut dit också, så jag har alltså träffat Patrik ikväll. Han åkte till Kyrkis med sin vita Volvo, men orkade typ inte kliva ut bilen. Han hade typ legat under bilen hela dagen, så han var inte så värst sugen på att stå upp. Men ialla fall. Sen gick Sandra och Sabina hem, pga att dom hade hundarna hemma. Och sen vid tolv så kom Bellans pappa för att hämta alla utom mig. Jag kramade alla, utom Robin (!), hejdå och när jag kramade Sada frågade hon om jag skulle stanna. Så vi stog där å kramades å viskade i varandras öron om Sada skulle stanna med mig eller inte. Men till slut fick jag henne att stanna. Haha! Sen stog vi där i en halvtimme innan vi bestämmde att Patrik kunde sjussa hem mig och Sada till mig. När vi kom fram så sa Sada att Patrik faktiskt kunde släpa sig ur bilen för att ge mig en kram, och dt gjorde han. Jag fick en kram av Patrik. :) Jag tror att han och jag ska ses idag (söndag) också. För dt hade vi bestämmt från början. (a)

Men nu ska jag prata vidare med Patrik och Maski på msn. Maski.. Han är fan underbar. Jag saknar ihjäl mig efter honom. Min bästa vän är han, och så ska dt förbli. :)

- Sussu. <3

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Putte

Hihi =) kraaaaaaaaaamas

2007-06-10 @ 01:39:54

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0