Jag älskar mams&paps.

Fan, dt är ju rent ut sagt deprimerande att sitta på msn när inte Maski är inne. Speciellt denna Söndag då ingen annan rolig heller var inne. :O  Jag satte mig och spelade lite istället.. Och så var jag nere och socialade mig med mamma och pappa lite då och då. Juste, har tänkt  ett tag nu på att jag ska skriva om hur helt sjukt fantastiska föräldrar jag har. xD

Dom har gått ner typ 20kg var, på 3 månader. Jag är helt förstummad över dt. Liksom, mamma och jag delar numera jeans och tröjor. Helt sjukt! Och så bara älskar jag deras sjuka humor. Dom kan börja småtjaffsa för ingenting, och när jag frågar dom vad dom egentligen håller på med, kollar dom på varandra och börjar skratta. Och jag står där såklart som ett frågetecken. Och mammas helt sjuka kommentarer om allting. Haha! Fy fan alltså. Ibland så kan jag verkligen inte hålla mig för skratt, och mamma förstår inte vad jag skrattar åt. xD  Och idag, mamma gick runt och smilade hela tiden. Hon slutade verkligen aldrig att le, och så kom hon in till mig när jag stog vid segeln inne i hennes och pappas sovrum, och så sa hon "Kolla Susanna, jag har hål här." och så log hon ännu bredare, och visade hennes lilla skrattgrop. Just då var dt helt sjukt roligt, men nu när jag tänker tillbaka lite granna, så är dt bara sjukt. xD  Jag, mamma och pappa var på Ica Maxi i Alby och handlade en gång. Vi tar alltid en sån där självscanningsgrej så att man slipper stå i kön i kassan. Ialla fall, så vart jag surig över någonting (ovanligt^^), och då börjar pappa springa efter mig med självscanningsgrejen och nästan skriker "Men stanna då, jag vill ju kolla om man verkligen kan sätta ett pris på dig!" Haha, jag sprang ju såklart iväg när han kom därför skrek han 'stanna'. Dt måste ju sett sjukt ut. Dom kan verkligen alltid få mig på bra humör.
Mamma & Pappa.. JAG ÄLSKAR ER!

Nej, nu ska jag bädda rent, sen ska jag sussa. Godnatt allihopa. Puss i jumsken. :)

- Sussu. <3

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0