Jag försöker, du bryr dig inte.

Jag försöker bara hjälpa till och finnas där för dig, men visst, om inte jag duger så ska jag sluta bry mig. Jag ska väl sluta hoppas på att du någon gång kommer att uppskatta allting jag försöker göra för dig. För tro mig, jag verkligen försöker. Jag har ju för fan försökt i flera månader. Dt jag gjort för dig kan inte mäta sig med någonting, dt skulle slå allting med hästlängder. Men ibland tycker jag att jag är dum i huvudet som hela jävla tiden går och oroar mig över dig, och hela tiden försöker för dig. Usch, jag hatar mig själv för dt!

Tänker inte kommentera idag. Finns ingenting mer att säga än att Mikkis och Anton var störtsköna båda två. Även fast dt mest kändes som att jag var ivägen, så hade vi roligt. :)

- Sussu. <3


Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0